ذخایر بانک خون مهاباد کاهش یافت

رئیس اداره انتقال خون مهاباد گفت: اقشار مختلف مردم این شهرستان برای اهدای فوری خون در همه گروه‌ها به این اداره مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، داوود نصر ارکن رئیس اداره انتقال خون مهاباد گفت: ذخایر بانک خون این پایگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا، شروع فصل سرما و کمتر شدن آمار مراجعه‌کنندگان با کاهش قابل ملاحظه‌ای روبه رو شده و نیاز است شهروندان با هر گروه خونی ضمن مراجعه به اداره انتقال خون این شهرستان اقدام به اهدای خون کنند.

نصرارکن گفت: وجود ذخیره مناسب خونی در مهاباد امری ضروری است و تحقق این امر مشارکت بیشتر مردم نوع‌دوست این شهرستان را می‌طلبد.

رئیس اداره انتقال خون مهاباد گفت: اهداکنندگان خون در تمامی روز‌های هفته از ساعت  ۸ صبح تا ۱۳ می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اقدام به اهدای خون کنند.

وی در ادامه با اشاره به نیاز فوری اتاق‌های عمل به خون، از شهروندان خواست در راستای نجات افراد و کمک به بیماران خاص و نیازمندان در پایان سال بیشتر به این امر خیر و خداپسندانه اهدای خون اقدام کنند.

اداره انتقال خون مهاباد تامین‌کننده خون مورد نیاز مراکز بیمارستانی شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی از جمله میاندوآب، تکاب، شاهین‌دژ، بوکان، نقده، سردشت، پیرانشهر و تکاب است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.