تفاهم‌نامه همکاری ساخت کارخانه نوآوری صنایع دریایی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری ساخت کارخانه نوآوری صنایع دریایی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و فرمانده نیروی دریایی ارتش در بوشهر به امضا رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حاشیه رونمایی از دستاوردهای دانش‌بنیان نیروی دریایی ارتش در بوشهر با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاهم‌نامه همکاری ساخت کارخانه نوآوری صنایع دریایی امضا شد.

این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد کارخانه نوآوری صنایع دریایی، برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی برای فناوران، نوآوران و زمینه سازی توسعه اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی امضا شده است.

جذب شتاب‌دهنده‌های تخصصی، شرکت‌های خلاق، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از اصلی‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

طبق این تفاهم‌، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ضمن حمایت از تاسیس و راه اندازی کارخانه نوآوری صنایع دریایی ایران با مالکیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، زمینه را برای استقرار، توانمندسازی و توسعه محصولات دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

همچنین پیش بینی و اختصاص فضای کارخانه نوآوری از سوی نیروی دریایی ارتش در شعب بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان و مازندران با حفظ مالکیت از دیگر اهداف این تفاهم نامه همکاری دوجانبه است.

برای اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه، کارگروه راهبری متشکل از نمایندگان معاونت علمی و فناوری و نیروی دریایی ارتش تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۶ دی ۱۴۰۰
عالی