کشف ۴ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق منقضی در مازندران

بیش از ۴ هزار قلم انواع لوازم آرایشی تاریخ گذشته به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی مازندران گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا در کشور و گستردگی عرصه بیماری‌های عفونی و پوستی در جامعه، موضوع کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یکی از توزیع کنندگان انواع لوازم آرایشی غیرمجاز در شهرستان بابلسر که اقدام به دپو محتکرانه انواع محصولات آرایشی و دارو‌های بهداشتی تاریخ گذشته کرده بود با خبر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی مازندران گفت:کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با همراهی پلیس آگاهی بابلسر و هماهنگی قضائی در حضور کارشناسان اداره صمت و شبکه بهداشت، موفق به کشف یک انبار اقلام لوازم آرایشی قاچاق تاریخ گذشته شدند.

او گفت: ماموران در بازرسی از محل دپو اقلام، ۴ هزار عدد از انواع لوازم آرایشی با برند‌های قاچاق تاریخ گذشته تحت عنوان مجرمانه احتکار اقلام قاچاق توام با توزیع غیر قانونی خارج از شبکه در نظام سلامت جامعه را کشف کردند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات قاچاق را ۳۵ میلیارد برآورد کردند، گفت: در این راستا ۲ متهم نیز دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اقلام مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا، احتکار اقلام حیاتی در نظام سلامت گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می‌باشد که کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روز با ظرفیت‌های اطلاعاتی خود رهگیری و پایش تحرکات اخلالگران نظم امنیت اقتصادی را دنبال می‌کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار