پایان خونین درگیری خیابانی در شهرک بعثت فردیس

یکی از اراذل و اوباش سطح دار استان که در یک نزاع دسته جمعی اقدام به قتل یک جوان ۳۱ ساله در شهرک بعثت فردیس کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

 رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که در یک نزاع دسته جمعی که به دلیل نگاه خیره ۲ شخص به یکدگیر ایجاد شده بود، شخصی ناشناس به وسیله سلاح سرد مقتول ۳۱ ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت قاتل شدند و با بررسی سوابق او متوجه شدند نامبرده از اوباش سطح دار استان است که به واسطه قتلی که انجام داده متواری شده و جا و مکان مشخصی ندارد.

او با بیان این که کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه موقت متهم را در این شهرستان شناسایی کردند، افزود: در ادامه در یک عملیات ضربتی این متهم و اوباش تحت تعقیب دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد.

 رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به حرفه‌ای بودن و عدم اقرار متهم به انجام قتل، گفت: علی رغم این موضوع، با توجه به مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس آگاهی، مراجع قضائی اثبات مجرمیت این اوباش را تایید کردند.

نادربیگی افزود: کنترل خشم و پیشگیری از ایجاد نزاع‌های دسته جمعی، می‌تواند از وقوع حوادث غیرقابل جبران این چنین پیشگیری کند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.