توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان رویان شاهرود

یک هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) بین خانواده‌های نیازمند در رویان توزیع شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محمد جعفری مدیرمرکز نیکوکاری جواد الائمه (ع) رویان گفت: تعداد ۲۰۰ بسته کمک معیشتی هم که شامل ۱۹ قلم مواد غذایی از جمله گوشت گوسفندی، برنج، قند، شکر، چای، روغن، سیب زمینی و پیاز، رشته فرنگی و آش، رب گوجه فرنگی، آرد، نمک، ماکارونی، گوجه فرنگی، نقل و نبات، شکلات، سیب، و هندوانه بین نیازمندان رویان توزیع شد.

وی ارزش هر بسته کمک معیشتی را چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: برای تهیه این بسته‌ها مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

جعفری با بیان اینکه ۲۰۰ خانوار زیر پوشش این مرکز نیکوکاری هستند، ابراز داشت: بن‌های خرید نان، شیر و تخم مرغ نیز به صورت هفتگی و مستمر به خانواده‌های کم برخوردار اهدا می‌شود.

مدیر مرکز نیکوکاری جواد الائمه (ع) رویان ادامه داد: توزیع ماسک تولید محلی و مواد ضدعفونی کننده بین نیازمندان نیز در دستور کار این مرکز است و تمامی هزینه‌های خرید و تهیه اقلام از محل کمک‌های مردمی و خیران این شهر است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار