سیستمی شدن صدور پروانه‌های ساختمانی بررسی شد

رئیس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی اتوماسیون گفت: سیستمی شدن صدور پروانه‌های ساختمانی و پایان کار با حضور ادارات آب، برق، گاز و مخابرات بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا بیات، رئیس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی اتوماسیون البرز گفت: هدف از برگزاری جلسه‌ای با عنوان ایجاد ارتباط سیستمی و هماهنگی در فرایند صدور پروانه‌های ساختمانی و پایان کار را مکانیزه کردن استعلامات با شرکت‌های خدمات رسان و سازمان‌های برون‌سازمانی مانند ادارات آب منطقه‌ای، برق، مخابرات و شرکت گاز است.

رئیس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی اتوماسیون البرز ضمن درخواست از شرکت‌های خدمت رسان به‌منظور اعلام الزامات و شرایط خود به شهرداری افزود: در این صورت، می‌توان مهندسان دفتر فنی را الزام کرد تا این شرایط را رعایت کنند و استعلامات به‌صورت مکانیزه با سرعت بیشتری انجام شود.

بیات گفت: با تحقق این مهم ضمن سرعت بخشیدن به عملیات ساخت، موجب شکل گرفتن سالم‌سازی اداری شده و ضوابط به‌جای رابطه در این عملیات اعمال می‌شود.

او افزود: در این صورت تعداد انشعابات داده‌شده از سوی ادارات نامبرده با تعداد واحد‌های دارای پروانه برابر خواهد بود و مالک برای ساخت طبقات بیشتر و غیرقانونی مجبور به پرداخت جریمه‌شده و شاهد کاهش تخلفات نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۲:۳۲ ۰۲ دی ۱۴۰۰
همان خط آخر خبر درست است که میگوید مالک مجبور به پرداخت جریمه خواهد بود !!!شما فقط بفکر گرفتن جریمه هستید ونه چیز دیگری !!!برایه جواز دیوار کشی زمین سند دار 7ماه با توجه به پیگیریهای روزانه زمان برد حالا شما میخواهید با زدن یک دکمه جواز ساخت مکانیزه صادر کنید ؟حرف رایگان زدن چقدر آسان است