رهبر معظم انقلاب شهادت حسن ایرلو را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی شهادت آقای حسن ایرلو سفیر مجاهد و کارآمد جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت آقای حسن ایرلو سفیر مجاهد و کارآمد جمهوری اسلامی ایران در یمن را تسلیت گفتند.

 سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه سی‌ام از شهادت حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شهید ایرلو که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی نیز بود در محل ماموریت خود به کرونا مبتلا شد و به دلیل همکاری دیر هنگام برخی کشورها، متاسفانه در شرایط نا مناسبی به کشور بازگشت و به رغم به کارگیری همه مراحل درمانی برای بهبود وضعیت بیماری ایشان، سحرگاه امروز به فیض شهادت نائل آمد.

 متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت شهادت گونه‌ سفیر مجاهد و کارآمد جمهوری اسلامی در یمن جناب آقای حسن ایرلو رحمة الله علیه را به خاندان گرامی و به دوستان و همفکرانش در مراحل گوناگون مجاهدت دراز مدت وی تسلیت و تبریک عرض می کنم. پرونده‌ افتخار آمیز او مجموعه‌ای از مجاهدات سیاسی و تلاش‌های دیپلماسی و تحرک اجتماعی است. دو برادر وی پیش از او به فیض شهادت رسیده‌اند. رحمت خدا بر این برادر جهادگر و خاندان صبور و بصیر و فداکارش باد.

سید علی خامنه‌ای

۱ دیماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۰ دی ۱۴۰۰
انشاالله شفیع ما هم باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۱ دی ۱۴۰۰
روحشون شاد
آخرین اخبار