کمک ۴ میلیارد تومانی خیران به خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون خیران آذربایجان شرقی ۴ میلیارد تومان به خانواده‌های زندانیان کمک کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جوادی مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی در جمع خیران مراغه گفت: در استان ۲ هزار و ۹۵۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند.

جوادی  گفت:در استان ۱۰ انجمن حمایت از زندانیان فعالیت دارند و برای خانواده‌ها خدمات معیشتی، مستمری و تحصیلی ارائه می‌ دهند.

وی اضافه کرد: در شرایط بد اقتصادی خیران تنها کمک و پشتیبان خانواده‌های زندانیان هستند.

به گفته مدیرکل زندان‌های استان، خیران آذربایجان شرقی در کمک و حمایت از خانواده زندانیان همیشه همراه و همگام اداره کل زندان‌ها بوده اند.

موسوی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مراغه نیز گفت: انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با حمایت از یک هزار و ۲۴ خانواده از انجمن‌های پیشرو در استان و کشور است.

موسوی افزود: از ابتدای امسال تاکنون و در ۹ مرحله بسته معیشتی بین  خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

وی گفت: خیران مراغه‌ای جزو پیشگامان کار‌های خیر و حمایت از نیازمندان و خانواده‌های زندانیان هستند.

نجد دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه از اهدای زمین ۹ میلیارد تومانی خانواده خیر مراغه برای انجمن حمایت از زندانیان مراغه خبر داد.

نجد افزود:  هوشنگ و اصغر طالب رسول اللهی به یاد پدرشان زنده یاد  ابراهیم طالب رسول اللهی ۶۰۰ متر مربع زمین برای ساخت ساختمان جدید انجمن حمایت از زندانیان مراغه اهدا کردند.

درپایان این مراسم سند زمین اهدایی برای ساخت ساختمان جدید انجمن حمایت از زندانیان تحویل مسئولان شهرستان مراغه شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار