برخورد با قاچاق یکی از اولویت‌های اقتصادی است

استاندار قزوین گفت: برخورد با قاچاق یکی از اولویت‌های اقتصادی است و دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  محمد مهدی اعلایی استاندار در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت:برخورد با قاچاق یکی از اولویت‌های اقتصادی است و دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند و باید با جدیت تمام در این زمینه ورود کنند.

اعلایی افزود: نباید جلسات تنها به صرف برگزاری محدود شود چرا که تولیدکنندگان و اقتصاد کشور با چالش‌های زیادی در حوزه قاچاق روبه‌رو است و نباید به راحتی از موضوع قاچاق گذشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با افت ارزش پول کشور‌های همسایه روبه رو هستیم که با این موضوع ظرفیت‌های قاچاق از کشور‌های همسایه افزایش پیدا می‌کند و باید در این زمینه هم حساسیت لازم را به خرج داد.

استاندار گفت: به موضوعات قاچاق نباید صرفا نگاه استانی داشته باشیم و باید ظرفیت ملی قزوین هم در این زمینه لحاظ شود.

اعلایی بابیان اینکه متاسفانه بسیاری از کالا‌های قاچاق به صورت رسمی در کشور انجام می‌شود، افزود: برخی از صنایع این استان در زمینه قاچاق سوخت ورود کرده اند که باید برخورد‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

استاندار بر لزوم استفاده از روش‌های هوشمند در حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد و گفت: باید از روش‌های سنتی و موازی کاری دستگاه‌ها در این خصوص جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار