توزیع هوشمند کالاهای اساسی از هفته آینده در هرمزگان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: توزیع هوشمند کالاهای اساسی با قیمت مصوب در سامانه بازرگام از هفته آینده در هرمزگان آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، علی باقرزاده همائی گفت: در مرحله اول مردم می توانند 25 قلم کالای اساسی را با قیمت مصوب تنظیم بازار و حمل رایگان از سامانه اینترنتی بازرگام سفارش دهند.
به گفته باقرزاده در مراحل بعد کالاهای بیشتری نیز به فروش اینترنتی این سامانه افزوده می شود و در صورت همکاری همه استارت آپ‌ها و فراهم شدن زیرساخت‌ها، تا پایان امسال همه اقلام کالای اساسی هوشمند توزیع می شود.
او گفت: در این روش پرداخت وجه به صورت اینترنتی است و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نمی شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان افزود: هرمزگانی ها می توانند از طریق سایت بازرگام (www.bazargam.com) از هفته آینده نسبت به خرید کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ ، مرغ منجمد و دیگر اقلام اقدام کنند.
انتها پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
متاسفم برای چنین مسئولانی،که بجای اینکه شروع توزیع از شهرهای دارای اسکله که خودشون محل واردات اجناس هستش شروع بشه ولی متاسفانه از چنین امتیازاتی محروم هستن وجالب این هستش که هنوز بعداز وعده مسئولین محترم استان هنوز خبری ازتوزیع کالا دراستان نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
باسلام ،سایت بازرگام فقط برای مرکز نشینان وکلان شهرهااقلام اساسی داره برای بقیه شهرها مخصوصا"شهرهای جنوبی که اقتصاد مملکت دست آنهاست ازتوزیع این اقلام بی بهره است ....افسوس ...