برگزاری نمایشگاه تخصصی "صنايع و معادن" ایران در ترکمنستان

معاون رئیس جمهور ترکمنستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی کالاهای ایرانی در عشق آباد طی سه ماهه نخست سال 2012 خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ "قربان نظرف" معاون رئیس جمهور ترکمنستان اعلام کرد: شهر عشق آباد در سه ماه نخست از سال 2012 میزبان نمایشگاه تخصصی کالای ایرانی در حوزه معدن و صنعت خواهد بود.
وی در این باره اظهار داشت، طی مذاکراتی که با مقامات ایرانی داشته ایم، برنامه برگزاری ششمین نمایشگاه صنعت و معدن ایران برای اوایل سال میلادی جدید تعیین شده است.
یاد آور می شود، پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن کشورمان مارس2011 در عشق آباد برگزار شده بود و طی سه روز 60 شرکت ایرانی آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود در حوزه های یاد شده را به نمایش گذاشتند.
یاد آور می شود، مقامات بلند پایه کشورمان طی سالهای اخیر بر سطح روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای آسیای مرکزی افزودند که از‌آن جمله می توان به تقویت همکاریهای اقتصادی با قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان اشاره کرد.
معاون رئیس جمهور ترکمنستان با استقبال از تحکیم روابط تجاری با ایران خاطر نشان کرد، بازارهای ایران و ترکمنستان می توانند مکمل یکدیگر باشند و فرصت های جدیدی را برای یکدیگر بوجود آورند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار