ارائه خدمات به ایثارگران غیرحضوری می‌شود

با غیرحضوری شدن خدمات برای ایثارگران درخواست‌های آن‌ها سریع‌تر پاسخ داده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط تصویری با دومین رویداد ملی استارت آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر که امروز (هفتم دی) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز جامعه نخبگان و سرآمدان باید تحقیقات، و کسب و کار‌های خود را مطابق با نیاز‌های مردم پیش ببرند.

او با تاکید بر لزوم خدمت رسانی آسان‌تر به ایثارگران، افزود: ارائه خدمات غیرحضوری و تسهیل در ارائه این خدمات به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در دستور کار است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر که به سالمندی رسیده اند، عنوان کرد: بسیاری از سالمندان شاهد و ایثارگر توانایی و قدرت حضور در بسیاری اماکن را ندارند، لذا یکی از دغدغه‌های امروز ما فراهم ساختن و توسعه روش‌های ارائه خدمات در منزل به این عزیزان است.

او همچنین با اشاره به مشکلات موجود برای طی مراحل اخذ وام‌های مسکن شاهد و ایثارگر، بیان داشت: طی کردن تمامی این مراحل شامل ثبت نام الکترونیکی، اخذ ضمانت‌ها و دیگر مراحل آن سبب می‌شود وقت زیادی از ایثارگران تلف شود که با استفاده از غیرحضوری کردن خدمات می‌توانیم از اتلاف وقت این عزیزان جلوگیری کنیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تسهیل در مراحل ارائه خدمات اینچنینی را یکی از دغدغه‌های این معاونت خواند و ادامه داد: ۸۰ درصد خدمات مجموعه بنیاد شهید در این معاونت انجام می‌شود و بیش از معاونت‌های دیگر نیاز به حمایت جامعه نخبگان برای تسهیل در خدمت‌رسانی داریم.

حضور پنج استان کشور در رویداد ملی استارت آپ

شایسته دبیر دومین رویداد ملی استارت آپ‌های شاهد و ایثارگر استان‌های غربی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری این رویداد استارت آپی با حضور پنج استان کشور، گفت: ۳۷۰ تیم برای شرکت در این استارتاپ ثبت نام کرده بودند که ۵۹ طرح به مرحله داوری اولیه راه پیدا کرده و در نهایت پس از انجام داوری‌ها هشت طرح با هم به رقابت پرداختند که چهار تیم از برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: مرحله کشوری این رویداد اواخر بهمن یا اوایل اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

حضور فرزندان نخبه ایثارگران در رویداد ملی استارت آپ‌

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری این رویداد به همت مرکز دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نوع رویداد‌ها بتواند فرزندان نخبه ایثارگران را در حل مشکلات کنونی جامعه پای کار بیاورد.

عسگری تاکید کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر همانطور که در جریان سال‌های دفاع مقدس برای دفاع از تمامیت ارضی کشور از جان مایه گذاشتند، امروز هم در عرصه کمک به حل مشکلات در میدان عمل بوده و از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کنند.

گفتنی است: دومین رویداد ملی استارت آپ‌های شاهد و ایثارگر، امروز (هفتم) به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور استان‌های همدان، ایلام، لرستان و خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.