رژیم صهیونیستی در پایین‌ترین شرایط امنیتی ۸۰ سال گذشته

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: تئوری هزار ضربه چاقو صهیونیستی‌ها یعنی سران اسرائیل به آخر خطر رسیده اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره هزار و ۲۶۹ شهید تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک سپاه پاسداران در لنگرود با اشاره به تئوری هزار ضربه چاقو صهیونیستی‌ها گفت: این تئوری یعنی وضعیت صهیونیست‌ها نسبت به ۸۰ سالی که فلسطین را اشغال کرده در پایین‌ترین شرایط امنیتی قرار دارند.

او با بیان اینکه این پیامد خون شهیدان و دستاورد محور مقاومت و ایستادگی مردم ماست، افزود: دشمن تلاش می‌کند با برجسته سازی نداشته‌های کشور یاس و ناامیدی را در کشور حاکم کند، اما این در حالیست که میزان موفقیت‌ها و شرایط امروز کشور در مقایسه با اول انقلاب بسیار متفاوت است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر زیرساخت‌های دفاعی و مستحکم جمهوری اسلامی و تربیت کادر متخصص و متعهد در کشور گفت: دشمن تلاش می‌کند وضعیت کشور را بحرانی نشان دهد، اما در گام دوم انقلاب شاهد بروز استعداد‌های ویژه ملت ایران خواهیم بود.

رمضان شریف با اشاره به موازنه دنیا افزود: کسی که قدرت نداشته باشد نمی‌تواند امنیت ملت و کشور خود را تامین کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار تمام حافظ آسایش، آرامش و امنیت ملت ایران است.

او گفت: سپاه به لطف اتصال دائمی به ولایت و اجرایی کردن تدابیر، ولی فقیه بدون توجه به جریانات سیاسی، درصدد قدرتمند کردن ایران اسلامی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دغدغه فرماندهان سپاه را رفاه، آسایش و امنیت مردم دانست و افزود: سپاه میدان دار حل مشکلات بزرگ کشورست و ما به آینده روشن کشور ایمان داریم.

رمضان شریف گفت: دشمن آخر خط است و داد و فریاد رسانه‌ای آنان با ابتکارات مدیران ما در رفع مشکلات معیشتی مردم رنگ می‌بازد و سپاه پاسداران با نگاه دقیق مسائل نظامی را پیگیر می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جان فشانی نیرو‌های تیپ مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و دفاع از حرم افزود: نقطه قوت این تیپ دلاور اینست که اکثر پرسنل آن در جریان دفاع از حرم خوش درخشیدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ایام فاطمیه و اینکه همه رزمندگان و شهدا بزرگترین آرزویشان ذکر نام مبارک فاطمه زهرا بوده و هست، گفت: علمدار پاسداران، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است که ارادتش به حضرت فاطمه زهرا (س) مثال زدنی است.

رمضان شریف بزرگترین نماد ملت ایران را پیروی از اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: یکی از روایت‌های مهم در آیین‌های گرامیداشت شهدا، موضوع دفاع مقدس و نقش شهیدان در این دوران است و اگر این رخداد بسیار مهم، خوب بیان نشود به سرعت توسط دستگاه تبلیغاتی دشمن با بهره گیری از تکنیک‌های هدایت افکار عمومی به ضد ارزش تبدیل خواهد شد.

او با بیان اینکه شکل کار دشمن این است که رخداد بزرگ انقلاب اسلامی را به ضد خود تبدیل کند، گفت: در دوره‌ای که ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی بر تمام شئونات کشور حاکم بودند و ثروت کشور در اختیار آمریکایی‌ها بود امام راحل به پشتوانه اسلام و به برکت شجاعت، مقاومت و ایستادگی ملت این کشور را از حلقوم آمریکایی‌ها بیرون کشید و به صاحبان اصلی آن که همان مردم هستند سپرد و حالا آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند از در که بیرون رفتند از پنجره وارد شوند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت روستا‌ها قبل از دوران انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی به رغم توطئه‌های رنگارنگ دشمن توانسته خدماتی به مردم ارائه کند که در نوع خود بی سابقه است و گازرسانی به ۹۶ درصد مردم و برق رسانی به ۹۹ درصد از جمعیت کشور تنها بخش‌هایی از این دستاورد‌ها است.

او گفت: اقدامات پزشکی، درمانی و توریست درمانی در کشور نیز در حال شتاب گیری است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی و دشمنان انقلاب اسلامی موجب شده که دشمن قادر به کوچک‌ترین حرکت نظامی علیه مردم نباشد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.