وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سردار سلیمانی نماد هویتی جامعه است

اسماعیلی گفت: باید حاج قاسم را در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به عنوان نماد هویتی جامعه نمایان کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم سلیمانی با دانشگاه‌ها و رسانه گفت: در حوزه‌های مختلف به شخصیت‌های جامع و الهام بخش نیاز داریم.

او افزود: انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر به یک استراتژی نوین در موضوع الهام بخشی و صدور انقلاب در منطقه رسیده است و جمهوری اسلامی یک راهبرد روشنی را توسط رهبر انقلاب مدیریت کرده و تحول مهمی شکل گرفته است، به طوریکه امروزه منطقه درگیر پیام انقلاب اسلامی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی شامل ایستادگی، مقابله با ظلم، بیان معارف ناب اسلام و ... است و حاج قاسم سلیمانی نماد این راهبرد موفق جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای بخش‌های متفاوتی بود که یکی از آنها مربوط به حوزه هنر و فرهنگ و رسانه است.

او اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی از شخصیت صرفا امنیتی دفاعی به یک نماد کاملی از دستاورد‌های انقلاب صنعتی رسیده است.

اسماعیلی تاکید کرد: تبدیل حاج قاسم به مکتب، عقلانیتی است که در سیره و سلوک و منش این شهید بزرگوار وجود دارد. ایثار و گذشت از حاج سلیمانی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه تبلور پیدا کرده است.

وزیر فرهنگ گفت: باید حاج قاسم را در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به عنوان نماد هویتی جامعه نمایان کنیم و این موضوع وظیفه ماست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار