۹ دی روز بصیرت و ولایت مداری ایران اسلامی

مردم مومن و انقلابی کرمانشاه امروز (۹دی) بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم از روز ۹ دی به عنوان یکی از روز‌های پرفروغ نظام یاد کرد و گفت: در این روز مردم ولایی ایران اسلامی بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

او با اشاره به حضور پرشور مردم مومن و انقلابی در حماسه ۹ دی، افزود: در این مراسم همه اقشار با سلیقه‌های مختلف سیاسی به صحنه آمده و فتنه‌های دشمنان را در هم پیچیدند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: مردم در جریان حماسه ۹ دی به صورت خودجوش و بر اساس آگاهی برای دفاع از نظام به میدان آمده و این روز پرافتخار را رقم زدند.

او اشاره‌ای هم به حضور پررنگ مردم ولایی استان کرمانشاه در جریان فتنه ۸۸ در دفاع از نظام داشت و گفت: مردم انقلابی این استان یک روز زودتر از دیگر هموطنانمان احساس تکلیف کرده و برای دفاع از نظام پای کار آمدند که نشان از ولایتمداری آنان دارد.

گفتنی است:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از مسئولین استان، همگام با مردم در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد حضور داشتند.

سخنران مراسم ۹ دی در شهر کرمانشاه سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

مشابه این مراسم در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: سپاه ، نهم دی ، ولایتمداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار