به روز رسانی امنیتی Galaxy Z Flip ۵G منتشر شد

به تازگی شرکت سامسونگ به روزرسانی امنیتی ماه دسامبر را برای گوشی‌های تاشوی خود منتشر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا؛ به تازگی شرکت سامسونگ امنیت گوشی‌تاشوی Galaxy Z Flip ۵G را منتشر کرده است. گفته می‌شود این شرکت  به صورت ماهانه برای همه دستگاه‌های خود به روز رسانی امنیت را عرضه  می‌کند. غول کره جنوبی ابتدا این به روزرسانی را در چندین بازار بین المللی منتشر کرده  و اخیرا نیز برای کاربران آمریکا در دسترس قرار داده است.

برای بررسی اینکه آیا آخرین به روز رسانی برای دستگاه شما موجود است، می‌توانید به تنظیمات رفته سپس بر روی گزینه به روز رسانی نرم‌افزار ضربه زده و آخرین نسخه به روزرسانی را دانلود و نصب کنید. (هر به‌روزرسانی که به‌طور خودکار دانلود نشده باشد، در آنجا فهرست می‌شود).

به گفته توسعه دهندگان این به‌روزرسانی خاص دارای نسخه میان‌افزار F۷۰۷USQS۲DUL۱ در آمریکا است، اما برای کاربران بین‌المللی، نسخه میان‌افزار به‌عنوان F۷۰۷U۱UES۲DUL۱ نشان داده می‌شود. همانطور که می‌توان انتظار داشت، عملکرد اصلی آخرین به روزرسانی امنیتی مانند تمام به روز رسانی‌های ماهانه قبلی رفع اشکال شده و جدای از آن، به روز رسانی بهبود‌هایی در پایداری دستگاه نیز به همراه دارد.

به روز رسانی سیستم امنیت سامسونگ

گلکسی زد فلیپ ۵G در جولای سال گذشته، چند ماه پس از عرضه اولیه گلکسی زد فلیپ، عرضه شد. برخلاف تصور رایج، تفاوت بین این دو دستگاه بیشتر از پشتیبانی از اتصال بی سیم ۵G است. Z Flip ۵G همچنین به پردازنده جدیدتر کوالکام اپسندراگون   ۸۶۵ Plus ارتقا یافته است. از سوی دیگر، Z Flip ۴G استاندارد از Snapdragon ۸۵۵ Plus SoC استفاده می‌کند.

با وجود شکاف نام، گلکسی زد فلیپ جدیدترین پرچمدار گلکسی زد فلیپ ۳ است. سامسونگ در نهایت یک عدد را نادیده گرفت تا بتواند نام‌ها را با پرچمدار همتای خود، گلکسی زد فولد ۳، که در همان زمان امسال عرضه شد، مطابقت دهد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار