شهید قاسم سلیمانی شخصیت واقعی ملت ایران بود

عضو خبرگان رهبری گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد عزت و افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران بود و حضور ستودنی مردم در بدرقه و تشییع پیکر مطهر ایشان در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت اله محسن حیدری عضو خبرگان رهبری در اجتماع مردم اندیمشک به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلای اندیمشک گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد عزت و افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران بود و حضور ستودنی مردم در بدرقه و تشییع پیکر مطهر ایشان در تاریخ ماندگار شد.

او افزود: خیلی از کشور‌ها معتقدند که ایران یک ابرقدرت است و این اقتدار کشور به برکت امثال حاج قاسم به دست آمده است.

آیت اله محسن حیدری ادامه داد: حاج‌قاسم برای دنیای اسلام جانفشانی و فداکاری‌های بی نظیری داشت و حتی شهادتش هم برای دشمن واهمه شدیدی ایجاد کرد.

او گفت: حاج قاسم یک اسطوره واقعی بود که با عمل خود ولایتمداری را به همگان نشان داد.

عضو خبرگان رهبریدر بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص جریانات سال ۸۸ گفت: برخی که از قطار انقلاب پیاده شدند با رفتار و عمل خود به دشمنان انقلاب اسلامی امید واهی بسته بودند.

او افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مردم با تمام ظرفیت وارد صحنه شدند و ۸۵ درصد مردم در این رای گیری شرکت کردند که کم سابقه بود.

به گفته آیت اله حیدری، اما برخی که شکست خورده بودند نتیجه آن انتخابات را نپذیرفتند و به جای اثبات ادعای خود، به کف خیابان رفتند و نشان دادند که از «قطار» انقلاب پیاده شده‌اند.

عضو خبرگان رهبری با تشریح جزییات فتنه گران و هوشیاری ملت در آن شرایط ادامه داد: خداوند به برکت امام حسین (ع) فتنه‌های فتنه گران را رسوا کرد و چهره واقعی افراد فتنه‌گری که در روز عاشورا پرچم‌های عزا را به آتش کشیدند و صفوف مردم عزادار را سنگ باران و عزاداران را ضرب و شتم کردند نمایان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: فتنه گران در این روز انواع جنایات را انجام دادند و به امام حسین (ع)، اسلام و عاشورا اهانت کردند و لذا با این اهانت‌ها، طاقت و سکوت ملت ایران به سر رسید و با خلق حماسه ۹ دی، تیر خلاص بر فتنه زدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
7891
۱۲:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
بخدا اسمش و یادش گریه و اشک سرازیر میکنه چطور میخواهید توصیفش کنید؟. قربون سردار قاانی برم.ابومهدی المهندس وای چطور توصیفش کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۱۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
تنها مرد جهان سردار ما حاج قاسم سلیمانی بود هست و خواهد بود، نور به قبرش بتابه، خدا رحمتش کنه دعای یه ملت همیشه پشت سرش هستش، خیلی خاطرت واسه ما عزیز بود حاج قاسم جان، یادت همیشه زنده است