استاندار یزد:

با تدابیر اتخاذ شده، مشکل تامین خوراک واحد‌های فولادی استان مرتفع شد

مهران فاطمی با اشاره به دغدغه های واحدهای فولاد استان درباره تامین خوراک گفت: با تدابیر اتخاذ شده، مشکل کمبود خوراک واحد‌های فولادی استان مرتفع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه بازدید از مجموعه فولاد آلیاژی ایران، این مجموعه را مجموعه‌ای فاخر، وزین و آبرومند در حوزه صنعت فولاد کشور دانست و گفت: مجموعه فولاد آلیاژی با مدیریت بومی، جوان، عالمانه و کارشناسانه‌ای که بر آن حاکم است دارای دستاورد‌های بسیار بزرگ است.

او با اشاره به موارد مطرح شده در این بازدید در خصوص تامین خوراک و طرح‌های توسعه‌ای مجموعه، ادامه داد: امیدواریم مجموعه تصمیمات اتخاد شده در این بازدید، سبب تقویت بیش از پیش جایگاه این مجموعه در صنعت فولاد شود.

استاندار یزد با بیان اینکه پیش از این موضوع تامین خوراک واحد‌های فولادی استان و به ویژه آهن اسفنجی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شده بود، گفت: استان یزد تولیدکننده این محصول است لذا کمیته اقدامی جهت تامین خوراک واحد‌های فولادی استان برگزار شد.

او ادامه داد: در حال حاضر به لحاظ تامین خوراک مشکلی نداریم، اما مسائل مربوط به متعادل سازی قیمت خوراک اولیه صنایع در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار