خون شهید سلیمانی قدرت بخش محور مقاومت

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: خون شهید سلیمانی به محور مقاومت قدرت و انگیزه بیشتری بخشیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،ناصر ابوشریف در دومین همایش جهان و آینده مقاومت که یکشنبه شب به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به شکل مجازی از سوی دانشگاه بین المللی امام (ره) برگزار شد، افزود: شهید سلیمانی قهرمان جبهه مقاومت اسلامی است و راه او برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف پس از شهادتش نه تنها کمرنگ نشده بلکه با جدیت بیشتری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش ارزنده‌ای در قدرت بخشیدن به حرکت مقاومت اسلامی به ویژه پس از انتفاضه دوم که با عقب نشینی رژیم صهیونیستی از نوار غزه همراه بود، داشت.

ابوشریف با بیان اینکه حاج قاسم موجب تحول در فعالیت‌ها و برنامه هلی محور مقاومت اسلامی شد، اظهار داشت: این شهید والا مقام با حضور گرم و صمیمی و شجاعانه خود در بین رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت یک سازماندهی و انسجام عالی را در بین نیرو‌های آزادی بخش ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی معتقد بود قدس قبله سیاسی مسلمین است و باید همه مسلمانان برای رهایی آن از چنگال صهیونیست‌ها در مسیر مقاومت قدم بردارند و با هم اتحاد و انسجام داشته باشند.

ابوشریف اضافه کرد: شهید سلیمانی مساله فلسطین را یک امتحان و آزمون الهی می‌دانست و معتقد بود که خداوند از مسلمانان پس از زندگی در این دنیا در خصوص اینکه چه اقدامی در مورد فلسطین انجام داده اند، سوال می‌کند.

ابوشریف خاطرنشان کرد: آمریکا برای اینکه محور مقاومت را مانعی بر سر راه اهداف خود و موجب تضعیف رژیم صهیونیستی می‌دانست اقدام به ترور ناحوانمردانه و شهادت ایشان کرد، اما این اقدام باعث تضعیف محور مقاومت نشد و خون شهید سلیمانی به این محور قدرت و انگیزه بیشتری بخشید.

وی اظهار داشت: در سال‌های اخیر برخی کشور‌های عربی برای بدست آوردن دل آمریکا اقدام به عادی سازی روابط با اسراییل کرده اند، اما باید بدانند این خیانت آن‌ها نمی‌تواند به عزم و اراده محور مقاومت اسلامی و مقابله با رژیم نامشروع اسراییل خدشه وارد کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطبن در ایران با بیان اینکه شهادت راه و روش ماست و مارا قوی و ثابت قدم می‌کند، گفت: حاج قاسم زنده است و در بین ماست و صدایش و ایمانش و طرز فکرش در بین ماست و برماست که راه این شهید بزرگوار را با صلابت هرچه بیشتر ادامه دهیم./ایرنا

انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.