معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

ضرورت تسریع در ساماندهی بزرگراه شهید کسایی تبریز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تسریع در ساماندهی بزرگراه شهید کسایی تبریز تاکید کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه کمیته ایمنی راههای استان با انتقاد شدید از ناهماهنگی برخی از سازمان های ذیربط در قبال ارتقای ایمنی کنارگذر جنوبی تبریز گفت: متاسفانه ناهماهنگی موجود بین شهرداری و اداره کل راهداری باعث شده است در دو سال گذشته طرح توسعه بزرگراه شهید کسایی همچنان بلاتکلیف بماند و این امر عملا ترک فعل است.

 دادستان تبریز باید به عنوان مدعی العموم با ورود به این موضوع، علیه افراد خاطی اعلام جرم کند.

آمار بالای تردد در کنارگذر شهید کسایی جنوبی تبریز می طلبد که برای جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده ای، ساماندهی این بزرگراه برای ارتقای ایمنی اجرایی شود.

 جابجایی و انتقال درختان رفوژ میانی این بزرگراه توسط شهرداری تبریز برای اجرای عملیات تعریض بزرگراه ضروری است.

 علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نیز گفت: این اداره کل اقدامات لازم در مورد ساماندهی لاین جنوبی این کنارگذر را انجام داده، اما اقدامات مربوط به لاین شمالی که مسئولیت آن بر عهده شهرداری بود به رغم گذشت دوسال همچنان انجام نشده است.

این کنارگذر شهر تبریز با 22 ورودی و خروجی شرایط بسیار نامناسبی دارد که اقدامات فوری برای ارتقای ایمنی این بزرگراه ضروری است.

آزادراه شهید کسایی یا کنارگذر جنوبی تبریز به طول ۱۹ کیلومتر در جنوب شهر تبریز واقع شده که در امتداد مرز جنوبی این شهر، جنوب شرقی تبریز را به جنوب غربی آن متصل می‌کند و بخش مهمی از تصادفات منجر به فوت شهر تبریز مربوط به این کنارگذر است.

بر اساس آمارها حدود سه درصد کل تصادفات جاده ای آذربایجان شرقی در کنارگذر جنوبی تبریز روی می‌دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار