تعویق عرضه AirPods Pro ۲ به دلیل افزودن ویژگی‌ های جدید

تحلیلگر مشهور محصولات اپل اطلاعات جدیدی را در مورد AirPods Pro ۲ و کیس شارژ آن فاش کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از فون آرنا، ماه گذشته مینگ چی کو تحلیلگر TF International گفت که AirPods Pro ۲ تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد. این خبر احتمالاً باعث ناراحتی تعدادی از کاربران و طرفداران اپل شد، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند که اپل زودتر از این‌ها، این دستگاه را عرضه خواهد کرد. اما کو به تازگی یادداشتی را منتشر کرد که در آن جزئیات بیشتری در مورد اولین مدل پریمیوم ایرپاد اپل فاش شد.

یادداشت کو توسط AppleInsider منتشر شده و شامل برخی از پیش بینی‌های جدید این تحلیلگر است. به عنوان مثال، او می‌گوید که AirPods Pro ۲ از Apple Lossless پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای طراحی جدیدی خواهد بود. کو در یادداشتی که ماه گذشته منتشر کرد، گفت که اپل می‌تواند پایه‌ های AirPods Pro ۲ را حذف کند و دستگاه ظاهری مشابه Beats Fit Pro داشته باشد.

محفظه شارژ AirPods Pro ۲

اضافه کردن Apple Lossless به AirPods Pro ۲ مستلزم آن است که اپل به نحوی این ویژگی را با اتصال بلوتوث ادغام کند. دلیل آن این است که AirPods از بلوتوث برای پخش موسیقی استفاده می‌کند که به معنای پشتیبانی فقط از کدک AAC است. کدک ALAC با کیفیت بالاتر، باعث می‌شود این شرکت نیاز داشته باشد که راهی برای پخش مستقیم موسیقی به AirPods و دور زدن بلوتوث بیابد.

همچنین کو می‌گوید که ایرپاد‌ها موفقیت آیفون را تکرار می‌کنند. علاوه بر این، محفظه شارژ جدید AirPods Pro ۲ احتمالاً شامل بلندگو‌هایی خواهد بود تا صدا را ارسال کند و به کاربر امکان دهد تا در صورت مفقود شدن قاب و ایرپاد‌ها، آن‌ها را پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار