رئیسی در مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی:

دولتمردان آمریکایی بدانند دست انتقام از آستین امت بیرون خواهد آمد

رئیس جمهور گفت نمی‌شود، نمی‌توان و باید سازش کرد در منطق حاج قاسم سلیمانی نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعدازظهر امروز دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران گفت نمی‌شود، نمی‌توان و باید سازش کرد در منطق حاج قاسم نبود.  او ساز و برگ نظامی آمریکا را می‌دانست اما از عمق جان عقیده داشت که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رئیس قوه مجریه می گوید سردار سلیمانی از عمق جان عقیده داشت که ما می‌توانیم و بهانه‌هایی مثل نمی‌شود و مگر می‌توانیم و سازش کردن در منطق حاج قاسم نبود و ایستادگی و مقاومت و دشمن‌ستیزی در مکتب حاج قاسم بود. او به مثابه یک مکتب و یک آرمان بلند عمل کرد. او یک سردار و شخصیت نظامی بود اما نباید او را فقط یک شخصیت عالی‌رتبه نظامی دید؛ تخصص فتح سرزمین‌ها را داشت اما مهم‌تر از آن تخصصی بود که خداوند برای فتح دلها در او قرار داده بود. 

رئیس قوه مجریه معتقد است مکتب نه با ترور از بین می رود نه با موشک. باید متجاوز و قاتل، رئیس جمهور وقت آمریکا قصاص و باید حکم خدا در مورد او جاری شود. دولت مردان آمریکایی بدانند که دست انتقام از آستین امت بیرون خواهد آمد. سردار سلیمانی بهترین جوانان را از یمن، افغانستان، عراق و سوریه ساماندهی و ظرفیت سازی کرد و نتیجه آن باعث مرگ داعش شد.

حاج قاسم به عنوان یک فرهنگ؛ راه و مکتب معرفی شد. این جمله را رئیس جمهور می گوید و ادامه می دهد شهید سلیمانی با پیروی از آموزه‌های قرآنی و تاسی به ولایت تبدیل به یک شرح صدر شده بود. حاج قاسم از عمق جان عقیده داشت که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.  حاج قاسم یک سردار و سپهبد بود، اما او را نباید فقط یک شخصیت نظامی دانست، زیرا حاج قاسم متخصص فتح دل‌ها بود.

رئیس قوه مجریه با روایت از مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و فرمایش رهبری درباره این مراسم، گفت: در روز تشییع حاج قاسم، رهبری فرمودند قیامتی بر پاشده، این به معنای فتح دل‌ها بود که فقط با دست خدا شدنی است. حاج قاسم مصداق آیه شریقه «وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود. سردار سلیمانی یک دیپلمات میدان دار تمام عیار بود، زیرا بین میدان و دیپلماسی دوگانگی ایجاد نکرد. شهید سلیمانی یک فرمانده انقلابی و فراجناحی بود.

رئیسی، حاج قاسم سلیمانی را یک فرمانده فراجناحی در فکر دفع شر و دفع فساد و ظلم دانست و گفت حاج قاسم در میدان و دیپلماسی خوش درخشید. دفاع از شیعه، سنی، فلسطینی، لبنانی، ایزدی، مسیحی، متدین به ادیان ابراهیمی و... برنامه او بود. راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است. او اهل مراقبه بود، اهل صدق بود، اهل دلدادگی به خدا و اخلاص بود، اولین نکته‌ای که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باید دنبال کرد برای خدا اندیشیدن، برای خدا عمل‌کردن و در مسیر خدا ایستادگی‌کردن بود.

رئیس دولت سیزدهم گفت: رمز پیروزی حاج قاسم خشیت خدا بود. توان ظاهری آمریکا، ساز و برگ نظامی آمریکایی‌ها و یاران آن‌ها را می‌شناخت و با علم به همه این‌ها از عمق جان عقیده داشت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. حاج قاسم از عمق جان عقیده داشت که ما می‌توانیم و بهانه‌هایی مثل اینکه نمی‌شود، مگر می‌توانیم؟ موانعی وجود دارد و باید یک جوری سازش کرد در منطق حاج قاسم نبود، تاکید کرد: ایستادگی، مقاومت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی اصول مکتب حاج قاسم بود. او به مثابه یک مکتب و یک آرمان بلند عمل کرد.

او ادامه داد: شهید سلیمانی یک شخصیت نظامی بود، اما او را نباید فقط به عنوان یک شخصیت عالی‌رتبه نظامی دید، بلکه او دارای یک فرهنگ بود، سردار سلیمانی تخصص فتح سرزمین‌های غصب شده را داشت، اما مهم‌تر از آن‌ها خداوند متعال تخصصی در وجود او برای فتح دل‌ها قرار داده بود. در روز تشییع جنازه حاج‌قاسم، حضرت آقا هنگام ورود به محل نماز فرمودند، "قیامتی بر پا شده، ببینید". این قیامت را چه کسی برپا کرد؟ این خدا بود که دل‌ها را به یک سردار فداکار و مخلص متوجه کرد. این فتح دل‌ها با پول و امکانات اتفاق نمی‌افتد، فقط باید دست قدرت خدا دل‌ها را متوجه کند.

سردار سلیمانی روح بزرگی بود که به تعبیر قرآن کریم "أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ" بود، این بخش دیگری از سخنان رئیس‌جمهور است. او می‌گوید شهید سلیمانی در مقابل آمریکایی‌ها و در مقابل دشمنان دین سرسخت بود، اما در مقابل یک فرزند شهید و یک فرد مظلوم بی‌تاب می‌شد. هر جا می‌رفت دنبال حل مسائل و مشکلات مردم، خانواده شهدا و گرفتار‌ها بود.

رئیسی گفت: شهید سلیمانی فرمانده و استراتژیستی بزرگ بود که بین میدان و دیپلماسی دوگانگی ایجاد نکرد؛ دیپلماتی مقتدر و میدان‌داری دیپلمات بود که در هر دو میدان خوش درخشید. یک فرمانده انقلابی و یک فرمانده فراجناحی بود که مساله او نجات اسلام و مسلمین، دفع شر، فساد و ظلم بود. هدف شهید سلیمانی دفاع از سنی، شیعه، فلسطینی، لبنانی، یمنی، ایزدی، مسیحی و همه متدینین به ادیان ابراهیمی بود، لذا نگاه او این بود که چگونه شر دشمن را از منطقه بِکَند و چگونه منطقه را آزاد کند.

رئیس جمهور ادامه داد: خداوند بزرگترین مدالی که به انبیاء اعطا کرد مدال ایستادگی، صبر و بردباری بود. حاج قاسم هم خودش بسیار با ظرفیت بود و در جهان اسلام ظرفیت‌سازی کرد و این ظرفیت را از درِ خانه خدا، از عبودیت پروردگار و از حرکت ولایی برگرفته بود. حاج قاسم مرد میدان شد، چون ظرفیت داشت. او در افغانستان در یمن، در عراق و در سوریه ظرفیت جوانان را شناخت و برای دفاع از دین و کشورشان به میدان آورد و نتیجه این تلاش‌ها مرگ داعش و داعشی‌ها و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه شد.

دشمن نگران جبهه حزب‌الله در لبنان بود، اما چند حزب‌الله ایجاد و تبدیل به جریان حزب‌الله و جبهه مقاومت در منطقه، و جریان مقاومت بین‌المللی شد، این سخنان را رئیس جمهور می‌گوید و ادامه می‌دهد این شناخت ظرفیت‌هاست؛ باید ظرفیت‌ها را شناخت به موقع مورد استفاده قرار داد و آن را در مقابل جریان استکباری با شهامت، با شجاعت، با انگیزه و آماده به میدان آورد. حاج قاسم حقیقتا یک چهره انقلابی بود و به وضع موجود هم قانع نبود که بگوید حالا یک مبارزه‌ای می‌کنیم، یک کاری هم انجام می‌دهیم، یک گزارشی هم می‌دهیم. نه، تصور و تفکر و اندیشه‌اش، انقلابی بود. قانع نمی‌شدف معتقد بود آنچه در توان و در فهم اوست، باید به کار گرفته شود. به شرایط موجود قانع نبود. باید پیش می‌رفت و لذا جبهه بین‌المللی مقاومت با نگاه او شکل گرفت.

رئیسی گفت: مصلحان در عالم بسیارند؛ یکی با شعرش یکی با نثر خود یکی با سخن و نگارش خود ادعای اسلام در عالم دارد، اما فرق بین حاج قاسم و دیگران این بود حاج قاسم قیادت داشت نه سیاقت، نمی‌گفت بروید بلکه می‌گفت بیایید. حاج قاسم خودش در قله قرار داشت. انبیاء رمز موفقیت‌شان در تعالی انسان آن است که به انسان‌ها می‌گویند ما واصل شدیم شما هم بیایید واصل شوید. رمز موفقیت حاج قاسم در این بود که حرف او در میدان در دل‌ها جای می‌گرفت، چون او می‌گفت بیایید نه بروید.

رئیس جمهور گفت: آمریکا تصور کرد که روز ۱۳ دی ماه پایان حاج قاسم است، اما زهی خیال باطل، روز سیزدهم دی ماه روز تولد دوباره حاج قاسم شد، حاج قاسم در ۱۳ دی ماه متولد شد و عمر او ادامه خواهد یافت تا زمین، زمین است و زمان، زمان. معتقدیم وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی به عنوان منشور جامع انقلاب اسلامی باید روز به روز در جامعه ما جلوه بیشتری پیدا کند و جامعه و نسل ما بداند سردار عزیز ما نسبت به ولایت، جامعه، جوانان، روحانیت و نسبت به همه مصلحان اجتماعی چگونه اظهارنظر می‌کند.

او ادامه داد: اگر بماند این خیمه همه حرم‌ها در امانند، ولی اگر این خیمه و این نظام کوچکترین آسیب ببیند بدانید حرم‌های دیگر هم در خطر است و بدانید امنیت جهان در خطر است لذا همه تلاش کنید این نظام اسلامی با شکوه و با عظمت بماند و بدانید این خیمه عظیم اقتدار ما، عزت ما، آزادی ما، استقلال ما، دین ما، و زندگی سعادتمند ما را تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۵ دی ۱۴۰۰
کاپیتولاسیون چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۵ دی ۱۴۰۰
روحانی خدا پدرت رو بیامرزه کجایی تو این سه ما خونمون رو این رییسی تو شیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۵ دی ۱۴۰۰
دست انتقام دست دختر سلیمانی بود ک ایفون ۴۵ میلیونی دستش بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۴:۳۲ ۱۵ دی ۱۴۰۰
برای رسیدن به جامعه ای مطلوب باید سختی کشید . وگرنه هیچ کس با گل و بلبل به جایی نرسید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ دی ۱۴۰۰
حقوق سران نظام ۵ میلیون کنید ما سختی میکشیم البته اینا درامد پشت دارن که اون اصل کاریه نه فیش حقوقیشون
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۱۱:۵۳ ۱۵ دی ۱۴۰۰
ما به رئیسی رای دادیم ولی رئیسی خوب نبود حیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۰
از این دولت توقع معجزه دارن
آرام باشید این هادر حد بضاعت دارن کار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۵ دی ۱۴۰۰
امت چطور انتقام بگیره پس نیروی نظامی و حکومت چیکاره ان. بعد از 2 سال حالا قراره امت انتقام بگیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۰
حال ملت خوب نیست بفکرحال ملت خودت باشی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۰۲ ۱۴ دی ۱۴۰۰
مشکلات امروز کشور ارثیه دولتی است که میگفت با مذاکره هم چیز رو درست میکنم
دولت رییسی هنوزچند ماه نشده که میبینید مهار تورم رو جدی پیگیری میکنه که توقف وام های بانک ها یک نمونه شه
تهیه بیش از 120 میلیون واکسن و تقریبا مهار کرونا
وحدت مسیولین قوا الان خیلی بهتر شده
اینا همه نشون میده دولت پای کاره ولی رسیدن به نقطه مطلوب به زمان نیاز داره ازجمله بازار تولید وسپس عرضه خودرو که با قرعه کشی های متعدد الان تعهد ایجاد کرده که بالاخره این تعهدات کار برنامه ریزی جدید رو برا سامان بخشی به این عرصه طولانی تر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
بی انصاف نباشید همه مشکلات تقصیر دولت قبلی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۴ دی ۱۴۰۰
من مغازه خشکبار دهرم همین الان که تایپ میکنم قیمت ها دوباره و چند باره امروز بالا رفت کجا مهار تورم عمو جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۵ دی ۱۴۰۰
ما پیگیری نمی خواییم ما عمل می خواییم. بعد از چند ماه هنوزم روز به روز داره اجناس گرونتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۵ دی ۱۴۰۰
مشکلات مال زمان پهلویه که به ارٍث رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۵ دی ۱۴۰۰
اصلا مشکلات مال زمان کوروش هخامنشیه والا مال اینا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
الله اکبر..
درود بر مردان خدا


" تا آخر ایستاده ایم "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
صندلی بیارم اینطوری خسته میشی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بازار سیاه خودرو درست کنید والا ما خودرو نداریم دانشجو داریم ،جوون داریم چرا باید حق بچهامون. ببریم بازار سیاه بدیم دلال سایپا ،ایزان خودرو ،که خودشون عضو هیت مدیره هستند
.از چند جا به جیب ملت حمله میکنید

مردم همین پول خودرو هم سودی از بانک گرفتند دوباره برند برای خرید خودرو یک پولی هم به دلال بدن

چقدر ظلم چقدر ظلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۴ دی ۱۴۰۰
ما یه خانواده ۶ نفره هستیم ماشینم نداریم نمیمیری که ماشین نداشته باشی. مطمین باش مردم دارن بخرن یادت نیس دفعه پیش چقد صف کشیدن برای ماشین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
اینا منظورشون از امریکا واسراعیل ملت بیچاره ایران هست
فعلا که تمام بلاها وبدبختیاوانتقاما که دارن از مامیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۵ دی ۱۴۰۰
ما با تحریم آمریکا نشان خواهیم داد آمریکا هیچ غلطی نمیتوند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
انتقام چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ما منتظر انتقام هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
تحریم آستین ها را پاره کرده
آستین همه پاره هست
مخصوصا قشر کارگر،معلم ،پرستار ،کارمند ،و
بی درآمد ها هم اصلا آستین ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۰۵ ۱۴ دی ۱۴۰۰
وای که این معلما سیر نمیشن تازه حقوقشونو بالا بردن ! یه معلم در طول سال مگه چند روز میره سر کار که باید ۱۶ میلیون حقوق بگیره؟!!! تازه اگه زن و شوهر معلم باشن میشه ماهی ۳۲ میلیووووون!کمه؟!!! تابستوناهم باید هم ماهی ۳۲ میلیون مفت و مجانی بیاد تو حسابشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۴ دی ۱۴۰۰
توی کشور ما کسانی که از همه بدبخت تر هستن خبر افزایش حقوقشون همیشه در صدر اخبار هست !!
یک عده ای هم آروم و بی سر و صدا دارن دو لپی می خورن !!
شماها رو با اخبار بی اساس افزایش حقوق پرستار و معلم و کارمند و کارگر سرگرم کردن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
دست ملت را با گرانی وبی مسولیتی خودتون قطع کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
شیخ تا حالا یه دونه نون خریدی ؟اصلا میدونی تره بار چیه ؟اصلا میدونی میوه دونه ایه یا کیلویی ؟اصلا میدونی کارت بانکی یعنی چی؟اصلا میدونی کار اداری یعنی چی؟میدونی اداره کار دو روزه رو دوستله انجام بده آخرشم مجبور به تشکر بشی یعنی چی ؟اصلا میدونی کارمندان دولت موقع بازنشستگی پول هنگفت میگیرن با حقوق خوب و من و امثال من که ماهیانه۳۰درصد حقوق رو دادن تامین اجتماعی زیر زیر زیر خط فقرهستند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
نمیدونم چرا دولت مردان ما فقط شعار میدهند ! یه حرکتی ، یه کاری انجام بدهید که مردم خدا بیامرزی خودتون و اموات تون بگویند.
شعار تا کی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
قیمت خودرو رفته بالا.وزیر صمت را برکنار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
حقوق سربازان را زیاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
حالا استراتژیک یا استراتژیست خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ما با ملت امریکا هیچ مشکلی نداریم الکی انتقامو گردن ملت نندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بزرگ ترین انتقام از دشمنان به مردم رسیدن است دست دزدان بيت‌المال را قطع کردن است مایحتاج مرد مسکن اشتغال امنیت داخل ومرزها و...بزرگ ترین انتقام است اگر به اینها رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۵ دی ۱۴۰۰
اینارو واسه مردم مظلوم لبنان انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
من استین ندارم خواهشا از استین من مایه نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بازم هم گرانی و بازم تورم آقای رئیس جمهور معظم و مکرم و عالی مرتبه ملت نمی‌توانند تحمل کنند چرا گرانی بیداد می‌کند نمی‌توانی اداره کنی لطفا اعلام کنید امروز اینترنت 7گیگ را 28200تومان خریدم چند روز پیش 10 گیگ را29تومان خریدم آقاچرامگر پول علف خرسه مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ای کاش همه مثل حاج قاسم بودن. خیلیا نمیشناختنش ولی از شهادتش ناراحت شدن و واسش گریه کردن. ولی الان شرایط جوری شده که خیلی از افراد که فوت کنن مردم براش ناراحت نمیشن و بی تفاوت هستن نسبت به مرگش. اعتماد از دست رفته باید برگرده
Iran (Islamic Republic of)
هیراد
۱۹:۰۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سید نجاتمون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۴ دی ۱۴۰۰
نجاتش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
رئیسی _متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
باید متشکر باشی
چون حقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ازکدوم کار رییسی متشکری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بابت گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
بابت آمار مرگ و میر که از ۷۰۰ نفر دوره روحانی به ۲۲ نفر رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
جناب آقای رئیس جمهور ، شما قیمت های نجومی مسکن و خودرو را درست کن ، وقتی تو ووزرا یت و مجلس هوووچی کارشانا درست انجام دادن و از دزدی بورس پرده ها برداشته شد. انوقت انتقام خون سردار دلها را هم میگریم انشاله
Iran (Islamic Republic of)
استاد باشارماز
۱۸:۲۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
من آستین ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
توهیچی نداری
Iran (Islamic Republic of)
افسون
۱۹:۳۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۴ دی ۱۴۰۰
تو انصاف و وجدان نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
لبیک یا رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بزگترین انتقام برگشت اعتماد از دست رفته مردم به نظام است .رسیدگی به احوال مردمی که سردار عزیز تمام عمر خود را در این راستاد گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
همه چی رو به ملت واگذار میکنید؟ پس شما چه کاره اید، چرا اسم مسئول رو یدک میکشید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
اینا وظیفشون خوردن پول ملته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بازار سیاه درست کن لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
قیمت ها بازار سیاه خودرو و‌مسکن درست کن
انگار انتقام گرفتی
-
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
شادی روح سردار دلها و همه شهدا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
سید ابراهیم رئیسی
۱۷:۱۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
منتظر پایین آمد قیمت ها باشید، و سما مردم عزیز شریف ایران از آمریکا انتقام بگیرید
جانم فدای مردم فهیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
قیمت ها هیچوقت پایین نمیاد. با توافق شاید اولش به صورت هیجانی مقداری پایین بیاد ولی در بلند مدت در بهترین حالت ثابت میمونه. سابقه برجام قبلی را داریم. میدونیم که برجام هم که باشه اولش مقداری به صورت هیجانی پایین میاد ولی بیشترش را دولت نمیزاره چون اگر مثلا دلار بیاد پایین شرکت های ورشکسته میشن و رکود کل بازارها را فرا میگیره
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
فعلا دست انتقام تو مردمه. آستین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
عمران مردم کاری کنند اگر دست داشتن شما مسولین رو خفه میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
عمراً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ایوال گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
مسولین کین بشکاف واضح بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
افراد فاسد و خائن و دروغگو داخل کشور هم بدانند که دست انتقام از استین ملت بیرون خواهد امد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
مرگ بر ظالیمن وطنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ما اماده انتقامیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
داوطلب شو برو افغانستان و سرویه عراق
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۶:۱۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
خیلی وقته دلمون تنگ شده بود برای یه همچین اقتداری از جانب یک رئیس جمهور ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
همش وعده میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
اقتصاد رو درست کن.روحانی هم که رفت پس چرا قیمتا باز میره بالا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
صبر کن انشاالله درست میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
با اومدن دولت انقلابی
ملت همه گیم آوار میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
قیمت ها با توافق برجام فقط ثابت میمونه. به نظرم در کشور ما کسی غیر از کمک گرفتن از برجام نمیتونه قیمت ها را کنترل کنه. درضمن با توافق قیمت ها ثابت میمونه. در حالیکه باید بیاد پایین ولی پایین اومدن قیمت تو ایران محاله
آخرین اخبار