آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانی کانون پرورش فکری خوزستان

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و برخط استانی هم‌زمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز - ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی ویژه فصل زمستان در مراکز فرهنگی‌هنری استان آغاز شده و علاقه‌مندان از ۱۳ تا ۱۹ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در این کلاس‌ها ثبت‌نام و از خدمات کانون استفاده کنند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه khz.kpf.ir پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب گزینه دوره‌های تخصصی برخط (آنلاین) استانی در کارگاه‌های خوش‌نویسی (تحریر و قلم)، سفال‌گری، داستان‌نویسی مقدماتی، قصه‌گویی بزرگسال، کاردستی مقدماتی و تکمیلی، جاگورتا (هنر مقوا‌های موجدار و مهارت خاص در پیچ و تا زدن و تلفیق فرم‌ها و شکل‌ها با هم) و... نام‌نویسی  کنند.

با گذراندن تعداد جلسات تعریف شده گواهی پایان دوره صادر و متقاضیان در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می شوند.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (چهار سال به بالا)، «نوخوان» (هفت سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

همچنین سامانه کانون مجازی، محل ارتباط کانون با کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مند به استفاده از خدمات فرهنگی و هنری کانون در فضای مجازی هستند و تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و... در آن قابل ارایه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.