بیانیه نماینده مجلس:

تراکتور را به عالمی نمی‌فروشیم

روابط عمومی دفتر نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی به دنبال تقطیع سخنان این نماینده علیه تراکتور در برخی رسانه‌ها، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تیراختوری بیر عالمه ساتماروخ تیراختوری اوزگه تیمه قاتماروخ (تراکتور را به عالمی نمی‌فروشیم و هیچ تیمی جای تراکتور را نمی‌گیرد).

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در این بیانیه که روز سه شنبه در فضای مجازی منتشر شد، آمده است: حضور معصومه پاشایی بهرام در ورزشگاه آزادی در جریان بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس به منظور بازدید زیرساخت‌های این ورزشگاه جهت حضور بانوان برای تماشای مسابقات ملی و بین المللی بود و مصاحبه وی با تنی چند از خبرنگاران حاضر با محوریت حمایت از هواداران تیم تراکتور و تقویت این تیم انجام شد که با شیطنت خبرنگاران، بخش‌هایی از مصاحبه علیه تراکتور و تضعیف این تیم در فضای مجازی منتشر شد.

در این بیانه آمده است: شایعه پراکنی و تخریب جایگاه نمایندگان و ایجاد فضای بی اعتمادی از سوی برخی افراد و بلندگوهی وحدت شکن، روشی منسوخ است و انتظار داریم که منتشر کننده این خبر با تکذیب آن، مطالب خود را با استناد به منابع موثق منتشر کند.

دیروز و پس از بازی پرسپولیس و تراکتور، فیلمی با محتوای سخنان نماینده مردم مرند و جلفا علیه تراکتور منتشر شد که با هجمه هواداران تراکتور علیه این نماینده روبرو شد.

معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با تشریح محتوای برنامه حضور خود در ورزشگاه آزادی و توضیح در باره سخنانش درباره تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیم مورد علاقه وی بود و در جلسه امروز کمیسیون صنایع در مورد این تیم تصمیم گیری می‌شود.

او گفت: در جلسه‌ای که امروز برگزار خواهد شد مدیر عامل صنایع مس ایران، وزیر صمت و نمایندگان استان حضور خواهند داشت که این جلسه بابت مطالبات ورزش استان آذربایجان شرقی از صنایع مس خواهد بود.

او با اشاره به عدم حضور مالک یا نماینده باشگاه در این جلسه عنوان کرد: این جلسه حول محور مطالبات ۲ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومانی استان آذربایجان شرقی از صنایع مس خواهد بود که از محل مسئولیت‌های اجتماعی باید هزینه کند.

 نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه به رغم هزینه‌های کلان مس در ورزش استانی دیگر، این اتفاق در خصوص استان آذربایجان شرقی نمی‌افتد که در این جلسه به تعیین تکلیف این مسئله خواهیم پرداخت.

پاشایی در رابطه با انتقال مالکیت تراکتور به صنایع مس نیز گفت: ابتدا باید تکلیف مطالبات ما از صنایع مس مشخص شود و بعد به صورت جدی به بحث انتقال مالکیت تراکتور ورود کرد، اگر چه طبق شنیده‌ها مالک تراکتور راضی به واگذاری است، اما هیچ چیز به صورت صد درصد مشخص نیست.

او ادامه داد: تراکتور برای ما یک مسئله ناموسی شده است و چند روش حمایتی از جمله انتقال مالکیت یا اسپانسری از تراکتور مطرح شده است که باید دید در نهایت وضعیت به چه شکل پیش خواهد رفت.

او در خصوص درخواست هواداران تراکتور برای سلب مالکیت از زنوزی در صورت عدم رضایت وی به واگذاری گفت: برای واگذاری به لحاظ حقوقی رضایت مالک لازم است، اما با توجه به شرایط موجود و فشار‌های اجتماعی، شنیده می‌شود که مالک با واگذاری موافقت کرده است.

زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در حال فراهم شدن است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد حضور زنان در استادیوم‌ها عنوان کرد: برای حضور بانوان در استادیوم‌ها از سوی فیفا بازرسی‌هایی انجام خواهد شد و ما دوست نداریم فوتبالمان محروم شود و چند جایگاه با راه دسترسی کاملا مجزا در نظر گرفته شده است، اما به هرحال باید بستر قانونی مناسب نیز مهیا شود.

پاشایی گفت: از طرفی وزارت ورزش و جوانان نیز به دنبال فراهم کردن بستر مناسب است تا بانوان با حفظ حرمت زنان به بهترین شکل در استادیوم حاضر شوند که به نظر می‌رسد به زودی شاهد این اتفاق باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار