پیام‌های دریافتی ۱۷ دی ماه؛

گلایه از افزایش خودروهای سنگین و کمبود امکانات رفاهی برای زلزله زدگان هرمزگان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۷ دی ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام لطفا درباره قیمت‌های بالای خودرو‌های سنگین گزارشی تهیه کنید.


با سلام کسانی که سهام عدالت خود را غیر مستقیم کرده‌اند می‌تواند سهام عدالت خود را بفروشد، اما کسانی که سهام عدالت خود را مستقیم کرده‌اند نمی‌توانند سهامشان را بفروشند لطفا پیگیری کنید. با تشکر


باسلام درتاریخ ۲۳ آبان ماه زلزله ۶/۴ ریشتری روستای چلووگهره ازتوابع فین هرمزگان لرزاند ما مدت یک ماه است که در چادر زندگی می‌کنیم و این بارندگی کل زندگیمان خیس شده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام من از شهرستان خواف بخش سنگان روستایی مرزی عشایر چاه زول هستم، ما جوانان روستا بیکار هستیم و تقاضای یک حفر چاه عمیق داریم بتوانیم کشاورزی کنیم تا جوانان روستا هم اشتیاق به کار پیدا کنند. خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.


سلام. چند وقتی است که ایرانسل زیاد به مشترکانش پیام تبلیغاتی ارسال می‌کند در مورد خرید سیم کارت ،سر شماره اش به گونه‌ای است که نمی‌توانیم مسدود کنیم، لطفا بررسی کنید.


با سلام و شب بخیر با احترام به اطلاع می‌رساند شرایط معلمان خرید خدمات هر روز بدتر می‌شود. ساعت کاری آن‌ها کاهش یافته تا در طرح کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر استخدام کارکنان دولت جایی نداشته باشند. عاجزانه خواهشمندم اخبار معلمان خرید خدمات را منعکس کنید. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار