رئیس دادگستری شهرستان بهمئی از برخورد قاطع دستگاه قضای این شهرستان با جرائم خشن خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - جاوید ریحانی رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در خصوص برخورد قاطع دستگاه قضا با جرائم خشن در شهرستان بهمئی گفت: یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی، تامین امنیت و آسایش مردم است.
 
او با اشاره به اینکه در برخورد با مجرمان خشن، اراذل و اوباش و کسانی که تهدید کننده امنیت مردم هستند، نگاه قانون گذار سخت گیرانه و قاطع است، گفت: عملکرد موثر همه قضات و کارکنان دادگستری موجب ارتقای اعتماد عمومی در جامعه می‌شود و این کار به ارتقای حس امنیت و عدالت در جامعه کمک می‌کند.

ریحانی با اشاره به ضرورت برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت، گفت: امنیت و آسایش مردم شهرستان بهمئی خط قرمز دستگاه قضا این شهرستان است و با مخلان نظم برخورد قاطع می‌شود.
 
او گفت: از سال ۱۳۹۸ تا کنون در شهرستان بهمئی قریب به ۷۰ تن به حبس‌های طولانی مدت و شلاق و ۵۱ نفر از این ۷۰ نفر به تبعید در دور‌ترین نقاط کشور محکوم شدند.
 
ریحانی با بیان اینکه برخورد جدی با برهم زنندگان نظم عمومی باعث شده تا شهرستان بهمئی، یکی از امن‌ترین نقاط کشور باشد گفت: دادگستری در ادامه فعالیت‌های خود با قاطعیت با جرائمی که موجب سلب امنیت و آسایش مردم می‌شود برخورد قاطع می‌کند.

او گفت: مجموعه دادگستری شهرستان بهمئی علیرغم ورود ۱۸۰پرونده در ماه صرفا در شعبه اول حقوقی و همچنین ورود پیش از حد پرونده‌های کیفری به دادسرا با اقدام جهادی موفق به صدور بعضی از آراء پرونده‌هایی مسن شد که شایسته تقدیر است.
 
رئیس دادگستری شهرستان بهمئی خطاب به مخلان نظم و امنیت گفت: نظم و امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا تلقی شده و به مخلان نظم و امنیت هشدار می‌دهم که با برخورد قاطع دستگاه قضا رو به رو می‌شوند و دیگر در این شهرستان جایگاهی ندارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.