جهاد اسلامی فلسطین:

مقاومت تنها راه بازدارندگی در برابر دشمن است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به جایگاه والای شهیدان تاکید کرد که مقاومت تنها راهی است که می‌تواند در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان- جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به جایگاه والای شهیدان و مقدس بودن موضوعی که از آن دفاع کردند و به خاطر آن به شهادت رسیدند، تاکید کرد که مقاومت همه جانبه تنها راهی است که می‌تواند در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شمس نیوز، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز ملی شهید فلسطینی، بر لزوم حفاظت از حقوق فرزندان و خانواده‌های شهدا و تبعیض قائل نشدن میان آنان و نیز دور کردن این موضوع از دودستگی‌ها و مناقشه‌ها تاکید کرد.

جهاد اسلامی اعلام کرد: خون شهیدان باید انگیزه‌ای برای ادامه دادن به راه آنان و حمل سلاحشان که نسل به نسل آن را منتقل کردند، باشد تا اشغالگران از سرزمین مان بیرون رانده شوند، مقدساتمان {از لوث آنان} پاکسازی شود و سراسر فلسطین به ساکنان آن بازگردد.

جنبش جهاد اسلامی درخواست کرد روز شهید فلسطینی، مناسبتی برای پس گرفتن اتحاد ملی و یکپارچگی کلام و هدف بر پایه حفاظت از میراث شهیدان، وصایای آنان و وفاداری به آنان و خط مشی‌ای باشد که جانشان را در راه آن تقدیم کردند.

جهاد اسلامی در پایان  اعلام کرد: از آنجا که دشمن همه فرزندان سرزمینمان را بدون استثنا هدف گلوله قرار می‌دهد، درخواست می‌کنیم مواضع یکدست و در خصوص برنامه ملی متکی به مقاومت و همه جانبه توافق شود؛ زیرا این نوع مقاومت تنها راهی است که می‌تواند در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار