آماده سازی ارتباط تصویری شهروندان قم با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی

مراسم دیدار مردم ولایتمدار قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام خونین ۱۹ دی به صورت تصویری درحرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -مردم قم هر سال به منظور گرامیداشت سالروز  حماسه خونین  ۱۹ دی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار می‌کنند که این دیدار امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت تصویری و در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

شهرداری قم مسئولیت کمیته پشتیبانی از این مراسم را بر عهده دارد و تدارکاتی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن دیدار تصویری مردم انقلابی قم با حضرت آیت الله خامنه‌ای را انجام داده‌است.

آماده‌سازی فضای شبستان امام خمینی (ره)، فضاسازی مناسب با نصب بنر‌ها و استقرار صندلی با فاصله‌گذاری مناسب و همچنین فضاسازی اطراف حرم مطهر از جمله اقدامات شهرداری قم برای برگزاری این مراسم است.

سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نیز بخشی از ظرفیت ناوگان خود را به منظور سهولت حمل و نقل شرکت کنندگان در پایان این مراسم در اطراف حرم مطهر مستقر می‌کند.

دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با قشر‌های مختلف مردم قم از طریق ارتباط زنده تصویری فردا یکشنبه درسالروز قیام خونین ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ انجام خواهد شد.

محل ارتباط تصویری شهروندان قم با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی

قیام ۱۹ دی تجمع و راهپیمایی مردم و طلابِ شهر قم در سال ۱۳۵۶ در اعتراض به انتشار مقاله «ایران و استعمار سرخ و سیاه» در روزنامه اطلاعات که در بخشی از آن مطالبی علیه امام خمینی بیان شده بود. صورت گرفت؛این اعتراض از ۱۸ دی آغاز شدو تا ۲۰ دی به طول انجامید و اوج آن در ۱۹ دی رخ داد.

قیام ۱۹ دی سرآغاز سلسه حرکت‌های اعتراض‌آمیز مردم علیه نظام پادشاهی پهلوی دانسته شده که منجر به انقلاب اسلامی ایران شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار