نجات جان ۵ مصدوم با انجام ۳ پرواز بالگرد اورژانس هوایی فارس

رئیس اورژانس فارس از انجام سه پرواز اورژانس هوایی و انتقال و خدمت رسانی به پنج مصدوم، طی ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: با سه پرواز بالگرد‌های شیراز و داراب طی عملیات‌های هوایی جداگانه، پنج مددجو که نیاز به خدمت تخصصی داشتند، به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او با بیان اینکه نخستین پرواز به درخواست بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون انجام شد، گفت: در این ماموریت امدادی، بالگرد اورژانس شیراز برای انتقال سه مصدوم سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز به پرواز درآمد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه گفت: بالگرد اورژانس داراب نیز طی دو پرواز به بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع) زرین دشت و درمانگاه مورس واقع در منطقه فورگ، یک بیمار مبتلا به سکته مغزی و یک مادر باردار پرخطر را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب، منتقل کرد.

مرادیان با اعلام اینکه اورژانس هوایی فارس با دارا بودن پنج فروند بالگرد، پوشش خدمت رسانی به تمامی مناطق استان را برعهده دارد، گفت: از ابتدای امسال بالگرد‌های اورژانس هوایی فارس ۱۶۰ بار به پرواز در آمده اند و در این عملیات ها، ۱۶۴ مددجو به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار