رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان خبر داد؛

جمع آوری ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال صدقه در ایوان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: خیرین و نیکوکاران ایوانی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال صدقه طی ۹ ماه گذشته در این شهرستان پرداخت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -حمید ایراندوست گفت: از این میزان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق‌های کوچک خانگی، ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال از طریق صندوق‌های معابر، ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از طریق صندوق‌های اماکن و یک میلیارد و ۱۷ میلیون ریال نیز صدقه موردی خیرین شهرستان و خارج از استان است.

وی با بیان اینکه ۷۲۷ میلیون ریال نیز توسط مراکز نیکوکاری در ۹ ماهه سال جاری جمع آوری شده است، افزود: شهرستان ایوان دارای چهار هزار و ۶۲۰ اشتراک خانگی (صندوق کوچک)، ۷۶ صندوق اماکن و ۹۸ صندوق در معابر عمومی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان تاکید کرد: صدقات جمع آوری شده صرف تامین جهیزیه نوعروسان، مسکن نیازمندان، کمک هزینه تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، کمک هزینه درمانی، اشتغال و ... مددجویان تحت حمایت شده است.

ایراندوست اضافه کرد: همچنین در راستای اعتمادسازی و کاهش هزینه و تسهیل در پرداخت صدقه همشهریان می‌توانند صدقات خود را از طریق روش کد QR پرداخت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ه) ایوان تاکید کرد: یک هزار و ۸۷۶ خانوار مستمری بگیر، ۸۹۶ خانوار تبصره ۱۴ و ۱۶۳ خانوار تک و چندخدمتی تحت پوشش این نهاد در شهرستان ایوان قرار دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.