اخطار یک ماهه برای جمع آوری دکه‌های فروش کپسول‌های گاز مایع در ایذه

سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: اخطار و دستور یک ماهه جهت جمع آوری دکه‌های فروش کپسول‌های گاز مایع در ایذه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -احسان احمدپور گفت: اخیرا عده‌ای از همشهریان به دلیل آگاهی نداشتن از خطرات احتمالی، توجه ناکافی به خطرات احتمالی یا ترجیح موارد اقتصادی به موارد ایمنی، نسبت به نصب سیلندر گازمایع (ال پی جی) در خودرو‌های خود در مراکز غیرمجاز اقدام کرده و یا سوخت ال پی جی را نیز از مراکز غیرمجاز دریافت می‌کنند.

او گفت: این امر علاوه بر خطرات جانی و مالی برای خود فرد و خانواده او، پیامد‌های خسارت باری را برای کارکنان این مراکز، مراجعه‌کنندگان و همسایگان به دنبال خواهد داشت.

به گفته احمدپور اخطار و دستور یک ماهه جهت جمع آوری دکه‌های فروش و شارژ کپسول‌های گاز مایع در مناطق مسکونی در ایذه صادر شد.

سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: این افزایش صف ها، فروش غیرقانونی گاز توسط خودرو‌های توزیع کننده است که به دکه‌ها و مغازه‌های فروش آزاد، کپسول را با قیمت بالاتری می‌فروشند و در این رابطه دستور جمع آوری همه دکه‌های فروش کپسول آزاد صادر شد و همه باید از سطح شهر جمع آوری شود.

باید نظام منسجمی برای ساماندهی دکه‌ها ایجاد شود و به جهت تعدد آن‌ها و لزوم مقدمات قانونی و اجرایی برای انجام کار و جمع آوری کامل دکه‌های غیرمجاز در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دکه ها ، خدمات شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.