دیدار امام جمعه اصفهان با رئیس جدید دانشگاه پیام نور

امام جمعه اصفهان گفت: دانشگاه‌ها باید در انتخاب استاد دقت جدی داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد گفت: با توجه به اینکه تشبه به معلم همیشه در دانش آموزان وجود داشته است باید استاد و معلمانی در مراکز آموزشی بکارگیری شوند که بتوانند از لحاظ درسی، فکری و فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان را به‌خوبی پرورش دهند.

او این موضوع را در دیدار با رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان مطرح کرد و معتقد است  باید سعی شود تا در دانشگاه‌ها هر فردی، بخاطر مسائل مالی پذیرش نشود، زیرا یک معلم و استاد نقشی بالاتر از قاضی در حیطه عدالت آموزشی دارد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، دانشگاه پیام نور را دانشگاهی آرام و بدون حاشیه است وبیشتر دانشجویان پیام نور هم اهل مطالعه هستند و با آزادی کامل به لحاظ شرایط تحصیل و مجازی بودن درس می‌خوانند و در کنار آن به کار و فعالیت نیز می‌پردازند.

 اکنون در ۴۰ مرکز واحد پیام نور استان اصفهان،  ۳۵ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان می گوید: بیشتر رشته‌های دانشگاه پیام نور استان مربوط به علوم انسانی و علوم پایه است و حدود ۳۰۰ عضو هیات علمی به تدریس در این مراکز می‌پردازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.