سرمربی تراکتور: مشکلی با عباس زاده ندارم/ شرایط تیم با جذب نفرات جدید بهتر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد که با هیچ بازیکنی از جمله عباس زاده مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان -زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل بازی با نساجی مازندران درباره اینکه چرا به «محمد عباس‌زاده» دقایق کمتری بازی می‌رسد؟ گفت: ما برای تیم کار می‌کنیم و با هیچ بازیکنی از جمله عباس زاده  مشکل نداریم. عباس‌زاده بازیکن باتجریه و خوبی است؛ اما باتوجه به شرایط تیم، من از بازیکنانی که آماده‌تر هستند، استفاده می‌کنم.

 محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور   مدتی است که در ترکیب سرخپوشان تبریزی قرار نمی‌گیرد و سرمربی تراکتور از این بازیکن استفاده نمی‌کند.

سولدو در ادامه صحبت هایش گفت: من از بازیکنانم راضی هستم؛ چرا که روند خوبی را طی می‌کنند. البته رضایت من از نحوه بازی آنان است و از نظر کسب امتیاز راضی نیستم. ضروری است به روند خوب‌مان ادامه دهیم و با کسب امتیازات لازم، وضعیت‌مان در جدول را بهبود بخشیم. شرایط تراکتور با اضافه شدن نفرات جدید، بهتر می‌شود.

تیم فوتبال تراکتور در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی نگرفته و با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.  

سرمربی تراکتور درباره بازی با تیم نساجی گفت: نساجی تیم خوبی بوده و امتیازات مهمی کسب کرده است و دارای چندین بازیکن باتجربه است.  ما تمام تیم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنیم را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف‌شان را به بازیکنانمان منتقل می‌کنیم.

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خود در نیم فصل اول به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می‌رود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار