بازرسی استاتیک بالابر‌های شرکت خطوط لوله اصفهان

بازرس فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: این واحد بازرسی ۱۱۰ عدد از بالابر‌های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان را بازرسی و تست عملکردی استاتیک و دینامیک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  یوسف هلاکویی گفت: کارشناسان واحد‌های فنی و ترابری با مشارکت واحد بازرسی منطقه خوزستان، ۱۱۰ عدد از بالابر‌های متحرک و ثابت، لیفتراک و نفری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان را مورد بازرسی و تست‌های عملکردی استاتیک و دینامیک قرار دادند که همه بازرسی‌ها و تست‌ها مطابق با استاندارد‌های جهانی ASMEB ۳۰.۵ - FEM- CMAA است.

او می‌گوید منطقه اصفهان به لحاظ فعالیت‌های استراتژیک و گستره فعالیت دارای بالاترین تعداد بالابر در بین مناطق ۱۲ گانه است.

منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان یکی از مناطق ۱۲ گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با بهره گیری از ۱۸ دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل ۳۰۰هزار اسب بخار، روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از امیدیه خوزستان با طی مسیر ۴۰۰کیلو متر به اصفهان منتقل می‌کند که علاوه بر تامین خوراک پالایشگاه اصفهان، بخشی از خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز را نیز تامین می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.