گرامیداشت مادران شهدا در نمازجمعه تهران/ جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان جنوب کشور

 سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گفت: در پیش از خطبه‌های نماز جمعه فردا مادر شهید مدافع حرم مسعود عسگری به نمایندگی از مادران شهدای ایران اسلامی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان -  نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، ۲۴ دی‌ماه در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

 سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه درباره سخنران  نماز جمعه فردا گفت: در پیش از خطبه‌ها مادر شهید مدافع حرم مسعود عسگری که در ضمن خواهر شهید هم هستند به نمایندگی از مادران شهدای ایران اسلامی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه تهران حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین هادی است که با موضوع تربیت فرزند، خانواده و فرزندآوری صحبت می‌کند.

 حجت الاسلام علی نوری گفت: بسته‌های فرهنگی به صورت صوتی و تصویری در بخش نوجوانان و جوانان با موضوع شهید و شهادت در یاد و نام مادران شهدا و خانواده شهدا تهیه شده است و در اختیار نمازگزاران قرار خواهد گرفت. در جهت کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان کمک‌هایی جمع‌آوری خواهد شد و از طریق گروه‌های جهادی که در این مناطق مشغول خدمت‌رسانی هستند در اختیار سیل‌زدگان قرار خواهد گرفت.

سیل دو هفته اخیر، مناطقی از هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان را در برگرفت و خسارت‌های فراوانی به زیرساخت‌ها شامل آب برق مخابرات، راه، پل‌ها، واحد‌های مسکونی و کشاورزی وارد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۱:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۰
مگه دولت خودش بودجه نداردکه دراین گرونی ازمردم پول جمع میکند این دولت خیلی روداره ؟؟کمی هم ازآقازاده هاجمع کنه
آخرین اخبار