پیام‌های دریافتی ۲۵ دی ماه؛

گلایه شهروندان بابلی از ترافیک در محل تعویض پلاک خودرو و جاده نامناسب امیدیه به جایزان در استان خوزستان

پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۵ دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


پیگیری باز گشایی دانشگاه‌ها
سلام وقت شما بخیر لطفا بازگشایی دانشگاه‌ها را به صورت جدی پیگیری کنید تا تکلیف دانشجویان سریع‌تر مشخص شود. در صورت حضوری شدن برخی دانشجویان خوابگاه ندارند. لطفا پبگیری کنید.


ایجاد ترافیک در محل تعویض پلاک خودرو
محل تعویض پلاک و شماره گذاری پلاک در بابل که محل رفت و آمد محله‌های قدیمی شهر هم است ترافیکی ایجاد کرده که یک خیابان در چهار لاین بسته می‌شود و فقط توسط یک لاین رفت و برگشت استفاده شود و بار‌ها به مراجع ذیربط مراجعه کردیم، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.


مشکلات فاضلاب مردم خرمشهر
مشکل فاضلاب مردم خرمشهر که در پی بارندگی ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ به وجود آمده است که متاسفانه نشت فاضلاب باعث اختلال در خدمات رسانی به مردم منطقه شده است. از باشگاه خبرنگاران جوان تقاضامندم پیگیری کنید.


جاده نامناسب امیدیه به جایزان در استان خوزستان
عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما برادران زحمتکش الان نزدیک به ۱۵ سال است که جاده مواصلاتی این استان تخریب وهنوز درست نشده خواهشمندیم که به داد دل مردم برسید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۶ دی ۱۴۰۰
با سلام

یک مشکلی هست ما بارها از نیروی انتظامی و بازرسی ناجا پیگیر شدیم ولی جواب نمی دهند می گویند همینه که هست. اگر خودرویی ورودی درب پارکینگ خانه شما را مسدود کند یعنی شما نتوانید از پارکینگ خارج شوید و به آن داخل شوید پلیس راهور به هیچ عنوان خودرو را با جرثقیل به پارکینگ منتقل نمی کنند. برخی از شهروندان گزارش دادند که خودرویی مثلا 4 تا 7 ساعت ورودی خونشون را مسدود کرده و نتوانستند خودرو به داخل بیاورند یا خارج کنند و مامور 110 فقط خودروی متخلف را جریمه کرد. همین مشکل برای پارک دوبل و پارک در پیاده رو هم هست. ماده 12 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی می گوید بر اساس قانون پلیس راهور مکلف است که اگر خودرویی در این محل های ممنوعه باشد و حتی راننده داخل خودرو باشد، باید خودروی وی جریمه شود و حال اگر از جا به جا کردن خودرو امتناع کند باید خودرو وی با جرثقیل به پارکینگ منتقل شود. در واقع ورودی پارکنیگ منزل ما شده پارکینگ عمومی مردم . چون اولا وقتی زنگ می زنیم 110 جریمه نمی شوند و فقط تماس میگیرند تا خودرو جا به جا شود و باز هم پارک می کنند و در درجه بعدی افرادی ساعت ها پارک می کنند و راهور جرثقیل نمی فرستد و زندگی ما را مختل کردند. حال اگر مانع و یا جسمی بگذاریم تا مردم پارک نکنند سد معبر شهرداری سریع جمع می کند. همین سد معبری که نه به دستفروشها کار داره ، نه متکدیان. همین شهرداری که برای کشیدن خط عابر صد تا اشتهاد محلی می خواهد و آخر بودجه نداره برای بریدن میله ها هم وقت دارد و هم بودجه که کسبه ای که به آنها رشوه می دهند ماشین و موتور تو پیاده رو پارک کند. لطفا از راهور تهران پیگیر شوید که وقتی قانون می گوید باید ماشین با جرثقیل منتقل بشود و زندگی مردم مختل شده چرا قانون را اجرا نمی کنند؟ ما چند بار پیگیر شدیم راهور تهران گفت همینه که هست و جواب نداد. آیا مامورین ناجا اجازه دارند برخلاف قانون عمل کنند؟
آخرین اخبار