افزایش ۴.۵ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه با رشد ۴.۵ درصدی نسبت به پارسال روبرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱۲ میلیون و ۲۷۹ هزار تردد در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که از افزایش ۴.۵ درصدی تردد‌ها حکایت دارد.

از مجموع تردد‌های انجام شده بیش از ۱۷ میلیون و ۵۲۶ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۹۴ میلیون و ۷۵۳ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سبک انجام شده است.

میزان تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد کاهش یافته و تردد وسایل نقلیه سبک شش درصد افزایش داشته است.

بیشترین تردد در محور بیستون- کرمانشاه با شش میلیون و ۳۱۶ هزار و کمترین تردد در محور گیلانغرب - سومار با بیش از ۹۵ هزار و ۶۶۸ تردد به ثبت رسیده است.

تعداد تردد انجام شده توسط وسایل نقلیه ورودی به محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه ۹ میلیون و ۴۸۰هزار بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶.۵ درصد افزایش یافته است.

بیش از ۹ میلیون و۶۲۶ هزار وسیله نقلیه از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه خارج شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال از افزایش ۹ درصدی حکایت دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.