امدادرسانی تیم‌های عملیاتی به آسیب‌دیدگان از بارندگی خوزستان ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی تیم‌های عملیاتی هلال احمر در اقصی نقاط استان در پی بارندگی‌های شب گذشته تا امروز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی پهلوان می‌گوید: در پی بارش برف و باران در اقصی نقاط استان خوزستان، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات امداد و نجات مشغول هستند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان ۱۲ خانوار گرفتارشده در منطقه برف‌گیر تاراز شهرستان اندیکا به همت نجاتگران هلال احمر خودروهای‌شان رهاسازی شد.

این مقام مسئول گفت: در شهرستان شوشتر نیز به دلیل جاری شدن روان‌آب‌ها در معابر و برخی منازل مسکونی، نجاتگران هلال احمر از بامداد امروز ضمن ارزیابی میزان خسارات ناشی از آبگرفتگی‌ها و کمک به تخلیه روان‌آب‌ها از منازل تا کنون به ۲۱ خانوار امدادرسانی کرده‌اند و بسته‌های زیستی بین آن‌ها توزیع شده است.

پهلوان می‌گوید: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به منظور ارزیابی و امدادرسانی به خانوار‌های متأثر از بارش باران روز گذشته، عازم منطقه انارک از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک شده‌اند.

او گفت: یکی از عوامل راهداری حوزه استحفاظی استان لرستان در شب گذشته مفقود شده که  یک تیم پشتیبانی عملیات جستجو و نجات به این محل اعزام شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار