آزادسازی ۴۵ هکتار اراضی ملی قیروکارزین از چنگال زمین خواران

در راستای حفظ و صیانت از انفال و جلوگیری از پدیده شوم زمین خواری ۴۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان قیروکارزین از دست متصرفان آزاد و به انفال بازگردانده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مجاهد مهدی علیشاهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین گفت: با دستور مستقیم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیرو‌های یگان امداد نیروی انتظامی و تلاش گسترده ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ۴۵ هکتار دیگر از اراضی تصرفی در منطقه مبارک آباد شهرستان رفع تصرف و به انفال بازگشت.

غلامرضا داوودی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قیروکارزین نیز گفت: متخلفان همچنین در هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی کرده بودند که به دام افتادند.

او با اشاره به تشریح عملیات قلع و قمع و رفع تصرف در این منطقه تصریح کرد: متخلفان باسرپیچی از قوانین اقدام به تصرف و تخریب این اراضی کرده بودند که با هماهنگی فرماندهی کل یگان حفاظت و همکاری فرمانداری شهرستان، جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی و ... بعنوان ضابط خاص قضایی عملیات قلع و قمع اجرا واراضی مذکور به حالت اولیه بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین درپایان با اشاره به تلاش شبانه روزی نیرو‌های منابع طبیعی از مردم خواست درصورت بروز هر گونه تخلف موارد را به شماره تماس ۱۵۰۴یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.