اعزام تیم‌های عملیاتی شرکت برق برای رفع مشکل و برقراری مجدد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : بارش سنگین برف منجر به قطعی برق چند بخش در شهرستان پاوه شده است،تیم‌های عملیاتی این شرکت برای رفع مشکل و برقراری مجدد برق به منطقه اعزام شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : بارش سنگین برف در منطقه اورامانات به‌ویژه شهرستان پاوه سبب شکستگی تعدادی تیر برق و پاره شدن سیم شده و قطعی برق بخش‌های نوسود، نودشه و باینگان را بدنبال داشته‌است.

چند تیم عملیاتی شرکت توزیع برق استان برای رفع مشکل خاموشی این مناطق اعزام شده اند، اما متأسفانه برخی محور‌های دسترسی به آنجا به علت بارش سنگین برف بسته است که راهداری درحال بازگشایی این محورهاست.

در سایر نقاط استان مشکل قابل توجهی در زمینه قطعی برق نداریم و گزارش‌های موردی درباره قطع برق برخی روستا‌ها هم در حال رسیدگی است.

تمام تلاش خود را برای وصل مجدد برق مناطق دچار خاموشی انجام خواهیم داد، از همه تیم‌های فنی استان استفاده خواهیم کرد و در صورت نیاز از سایر استان‌ها نیز کمک خواهیم گرفت تا خاموشی مناطق موردنظر به حداقل برسد.

سوخت نیروگاه‌های برق استان «گاز» است، از همه شهروندان استان تقاضا داریم تا در این روز‌های سرد در مصرف گاز بیشترین صرفه‌جویی را انجام دهند تا مشکلی در زمینه تولید برق ایجاد نشود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.