بازار خودرو و موزه تاریخ نهاوند تاسیس می‌شود

شهردار نهاوند گفت: سند پایانه قدیمی نهاوند برای ایجاد بازار خودرو به شهرداری واگذار شد و ایجاد موزه تاریخ و تمدن نهاوند را هم پیگیری می کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند گفت: به منظور ساماندهی بازار خودرو، سند ترمینال قدیمی نهاوند به متراژ ۱۵ هزار متر مربع به شهرداری واگذار شد تا از فعالیت نمایشگاه‌های خودرو در سطح شهر که موجب مزاحمت و ترافیک در بعضی از نقاط می‌شوند جلوگیری بعمل آید.

او گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه‌های اتومبیل به صورت پراکنده در برخی مناطق شهر فعالیت دارند و مشکلاتی را برای مردم و ترافیک شهری ایجاد کرده‌اند ایجاد بازار خودرو در دستور کار این شهرداری قرار گرفت به همین منظور پایانه قدیم برای اجرای این کار مشخص شد.

یوسفی نوید گفت: ایجاد بازار خودرو زمینه‌های کارآفرینی را در شهرستان فراهم می‌کند ضمن اینکه طبق برنامه امیدواریم مجوز پروانه بازار تا قبل از عید امسال صادر شود تا ما بتوانیم کار را در سال آینده به سرانجام برسانیم.

به گفته این مقام مسئول قرار است یکی از خانه‌های قدیمی شهرستان نهاوند خریداری و از آن به عنوان موزه‌ای تاریخ و تمدن نهاوند استفاده شود هدف ما در این کار جمع آوری اشیا نیست بلکه فرهنگ سازی است.

شهردار همدان در ادامه گفت: به منظور ایجاد سرپناه برای افراد بی‌خانمان در فصل سرما با مشارکت نیکوکاران  کانکسی به مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان تهیه شده که در شبانه‌روز می‌تواند حدود ۱۵ نفر را سرپناه دهد که به زودی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.