پایان عملیات اسکلت بتنی اولین پروژه فرهنگی_ ورزشی شهر حمیدیا

شهردار حمیدیا از پایان عملیات اسکلت بتنی اولین پروژه فرهنگی ورزشی خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -امیر شاکری لازمه توسعه شهر‌ها را توسعه محلات و مناطق مختلف شهر دانست و گفت: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در محلات قاسم نقی و اسد آباد و تاثیر مستقیم و غیر مستقیم این مهم؛ در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و جلوگیری از بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی، شهرداری حمیدیا اقدام به تعریف پروژه مجتمع فرهنگیورزشی اندیشه در این محلات کرد.

او با بیان اینکه مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه دارای دو هزار مترمربع زیربنا است، گفت: عملیات اجرایی فاز یک مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شامل اجرای کامل اسکلت بتنی این مجتمع دو طبقه، از اواسط دی ماه سال گذشته آغاز و با جدیت و مطابق با استاندار‌های موجود پیگیری شد.

شهردار حمیدیا از اتمام عملیات اجرایی فاز یک مجتمع مذکور خبرداد و تصریح کرد: برای اجرای این فاز ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است و به زودی عملیات اجرای فاز ۲ پروژه شامل تکمیل کامل فرهنگسرا آغاز می‌شود.

شاکری با بیان اینکه این مجتمع برای استفاده خواهران و برادران طراحی شده است، گفت: محوطه این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که شهروندان می‌توانند در فضای باز این محوطه اقدام به برگزاری مراسم‌های ملی کنند همچنین این پروژه دارای یک سالن ۲۵۰ نفره‌ی چندمنظوره برای استفاده به عنوان قرائت خانه و محلی برای برگزاری همایش و اجرای برنامه‌های نمایشی خواهد بود.

او در پایان گفت: با توجه به پتانسیل‌های خوب جوانان و نوجوانان منطقه اسدآباد و قاسم نقی در تولید محتوا در فضای مجازی، با نظر شهردار و سایر ذی نفعان و در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات گروه‌های فرهنگی منطقه، یک استودیو ضبط در این مجموعه احداث می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار