انجام بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های استان فارس در دی ماه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی را از واحد‌های تولیدی، صنفی، خدماتی و انبار‌های سطح استان انجام داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - غلامرضا سالاری گفت: این بازرسی با همکاری گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان به همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، شبکه‌های بهداشت و استاندارد انجام شده است.

او گفت: تمرکز این بازرسی‌ها معطوف به نظارت بر تولید و توزیع کالا‌های اساسی شهروندان بوده و تلاش شده با نگاه پیشگیرانه در قالب گشت‌های مشترک، نظارتی مستمر و اثرگذار در این حوزه‌ها اعمال شود.

سالای با اشاره به تشکیل ۴۸۷ فقره پرونده تخلف و تذکر به هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی و صنفی در این بازرسی ها، گفت: پرونده‌های متشکله در گشت‌های مشترک که با حضور قاضی تعزیرات حکومتی انجام می‌شود، با سرعت بیشتری رسیدگی و مجازات اشد نیز برای متخلفان اعمال و اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا شکایات و گزارشات خود را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع داده تا نسبت به بررسی موضوع در گشت‌های مشترک اقدام و با متخلفان برخورد تعزیراتی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار