استاندار اردبیل:

اعتلای فرهنگی جامعه موجب نتیجه بخش بودن سایر حوزه هاست

استاندار اردبیل گفت: با اعتلای فرهنگی جامعه سایر شاخص‌های توسعه از جمله بخش اقتصادی، عمرانی و صنعت نیز از این حوزه متاثر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: ورود به تقویت حوزه فرهنگ و هنر امری ضروری بوده و برای پاسداشت ادب،معرفت،اخلاق و انسانیت باید عرصه فرهنگ و هنر تقویت شود.

به گفته استاندار اردبیل، استان اردبیل دارای پیشینه ارزشمندی در زمینه پرورش عارفان و هنرمندان تاثیر گذار بوده و این درجه باید در آینده نیز با پرورش استعدادهای نسل جوان حفظ شود.

او ارتقای سطح آگاهی در بین نسل جوان را در کشف استعدادها و گرایش به عرصه تولید آثار فاخر حائز اهمیت دانست و خواستار انتقال دانش هنری از سوی فرهیختگان عرصه های هنری به آحاد مردم و خصوصا جوانان شد.

عاملی با دعوت از هنرمندان و اهالی فرهنگ استان برای تصمیم سازی در عرصه های مهم فرهنگی و حراست از میراث هنری و تاریخی ، اولویت بندی برای برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.

به گفته استاندار اردبیل دغدغه دولت محلی در راستای حل مشکلات معیشتی و اعتلای فرهنگی استان است.

عاملی به اهمیت توسعه فرهنگی در استان، نسبت به پیگیری مسائل و دغدغه های مطرح شده از سوی اعضای خانه فرهنگ و هنر در خصوص پاسداشت فرهنگ ، تاریخ و هنر استان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.