بدقولی شرکت هواپیمایی برای افزایش پروازهای بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: یکی از شرکت های هواپیمایی نسبت به افزایش پروازهای بیرجند به مشهد قول داده بود که هنوز به این وعده عمل نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - طهماسبی گفت: در آبان ماه که پرواز‌های بیرجند به مشهد کنسل شد با تلاش و رایزنی همه متولیان امر توانستیم یک پرواز را مجدد برگردانیم.

به گفته او  شرکت هواپیمایی ایران‌ایر قول داده بود که یک پرواز دیگر از بیرجند به مشهد را تا یک ماه دیگر در برنامه پروازی قرار دهد اما بعد از گذشت نزدیک دو ماه هنوز این شرکت به قول خود عمل نکرده است.

 در حال حاضر از خراسان‌جنوبی ۳۰ پرواز رفت و برگشت برقرار است که ۲۶ پرواز مربوط به فرودگاه بیرجند و چهار پرواز رفت و برگشتی مربوط به فرودگاه طبس است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی می گوید: رایزنی برای بهبود وضعیت پرواز‌ها را تا ایام نوروز داریم اما  قیمت پرواز‌ها چند روز پیش حدود ۱۰ درصد در کل مسیر‌های هوایی کشور افزایش پیدا کرد که با این احتساب قیمت بلیت پرواز بیرجند به تهران به حدود ۹۳۰ تومان و به مشهد به ۶۵۰ هزار تومان رسید.

او گفت: یکی از برنامه‌ها فراهم کردن شرایط اعزام زائران حج تمتع از همین فرودگاه بیرجند است که  البته در این بین مشخص نبودن برنامه‌ها توسط کشور میزبان (عربستان) مشکلاتی را به وجود آورده، ولی ما برای فراهم شدن شرایط تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار