توزیع کمک‌های هلال احمر و امورعشایر بین ساکنین مناطق سخت گذر دزفول

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از توزیع کمک‌های هلال احمر و امورعشایر بین ۵۰ خانوار ساکن در مناطق سخت گذر شهرستان با همکاری سپاه پاسداران خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مصطفی طحان گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات بخش شهیون شهرستان دزفول و مسدود شدن مسیر‌های دسترسی زمینی برخی روستا‌ها از جمله مودو آرپناه، کدمه، چول آب و کول ترک مشکلاتی برای ساکنین این مناطق در خصوص تامین آذوقه و علوفه دامی ایجاد شد و نیاز به امدادرسانی هوایی بود.

به گفته او: با درخواست ستاد مدیریت بحران و پیگیری‌های ستادی در جمعیت هلال احمر خوزستان و اداره کل امور عشایر استان زمینه همکاری و اعزام بالگرد سپاه پاسداران فراهم شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول می گوید: این کمک‌ها شامل بسته‌های مواد غذایی، آرد و بخشی از سهمیه علوفه دامی عشایر بود که طی دو سورتی پرواز به این مناطق منتقل گردید.

او گفت: سه تیم هلال احمر دزفول در این عملیات امدادرسانی حضور داشته و امداد رسانی به حدود ۵۰ خانوار انجام شد.

علی خدادادی گفت: در هفته گذشته بر مناطق شمالی و غربی استان بارش برف داشتیم که با توجه به صعب العبور بودن مسیر‌ها در راه‌های ارتباطی استان مانند منطقه تاراز و منطقه صیدون امامزاده عبدالله بیش از ۲۰۰ خودرو در این مسیر‌ها دچار برف گرفتگی شده بودند و با کمک  جمعیت هلال احمر رهاسازی آن‌ها انجام شد.

به گفته مدیر کل جمعیت هلال احمر خوزستان  ۴۸ نفر از در راه ماندگان با حضور به موقع نیرو‌های جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار