احیای دوباره کارخانه دخانیات خوی

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران گفت: کارخانه دخانیات خوی پس از ۳ سال وقفه دوباره احیا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمد شیخان در دیدار با عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه سال ۱۴۰۱ شرکت دخانیات در محور‌های صادرات، افزایش تولید و سهم بازار، تقویت نیروی انسانی، اصلاح ساختار، توسعه و ایجاد مجتمع‌های تولیدی جدید در حال تدوین است، که با توکل بر خدا و همت کلیه پرسنل زحمتکش شرکت محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران می گوید: اولویت ما راه اندازی مجدد خطوط تولید مجموعه خوی بعد از ۳ سال توقف بوده و این قول را به مردم شریف آن منطقه خواهیم داد که برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌های تولید، کشت توتون و اشتغال جوانان خواهیم داشت.

وی گفت: تمام تلاش ما و همکاران ما این است که مجتمع تولیدی خوی قبل از سال جدید شروع به تولید نماید، تا بتوانیم به سرعت از انفعال حاکم شده، خارج و به فضای کار و تلاش وارد شویم.

به گفته شیخان مجتمع تولیدی خوی با دستان توانمند فرزندان شهر خوی به زودی به جایگاه اصلی خود در صنعت دخانیات کشور باز خواهد گشت.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران می گوید: نگاه ما به مجتمع‌های تولیدی، احیاء، تقویت، توسعه و ارتقاء زیر ساخت‌ها بوده و مجموعه تولیدی خوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در خصوص طرح جدید مالیات و عوارض دخانیات پیشنهاد شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه نمایندگان مجلس به نظرات و دیدگاه‌های تخصصی شرکت دخانیات ایران شد و اذعان داشت: انتظار ما از نمایندگان محترم مجلس اعمال سیاست‌های درست برای تقویت تولید داخلی و شرکت دخانیات ایران در سال مانع زدایی از تولید است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در پایان این دیدار ضمن حمایت از بیان دیدگاه‌های تخصصی شرکت دخانیات با نمایندگان مردم و طرح آن در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و برنامه‌ها و سیاست‌های جدید، از مدیر عامل شرکت دخانیات جهت بازدید از حوزه انتخابیه و مجموعه‌های تولیدی استان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.