۳۸ دستگاه خودروی سواری و سنگین در مهاباد رهاسازی شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: در شبانه روز گذشته تاکنون ۳۸ دستگاه خودروی سواری و سنگین از برف و کولاک رها سازی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محسن خادمی گفت: عاملان راهداری در طول شبانه روز گذشته تاکنون ۳۸ دستگاه خودروی سواری و سنگین را در ۲ محور مهاباد_ سردشت و مهاباد_ بوکان از برف و کولاک رها سازی کردند.

وی گفت: در محور قره بلاغ_ کپه کند و برده میش ۶ دستگاه خودروی سواری، در محور قره بلاغ تا حد فاصل روستای حاجی علی کند ۷ دستگاه خودروی سواری، در محور مهاباد_ سردشت تا حد فاصل گردنه زمزیران ۱۵ دستگاه خودروی سواری و تریلی و در گردنه جواله رشان ۱۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین از جمله تریلی و ماشین‌های باری را رها کرده اند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد، در حال حاضر عاملان راهداری در حال بازگشایی محور‌های مواصلاتی بین شهری هستند و تنها ۲ محور مهاباد_ بوکان از مسیر برهان و مهاباد_ پیرانشهر از مسیر پسوه به طور کامل مسدود شده است.

وی می‌گوید: شهروندان و مسافرانی که قصد تردد در راه‌های استان را دارند، ضروری است خودرو‌های خود را به لوازم و تجهیزات زمستانی و گرمایشی تجهیز و از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.