انجام ۱۱ عملیات آتش نشانی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۱ عملیات اطفای حریق و امدادی را با تلاش همه جانبه انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ابراهیم قنبری گفت: ساعت یک و ۴۲ دقیقه برخورد سه دستگاه خودرو پراید، پژو و سمند در مسیر سیمتری نبش خیابان رضایی حادثه ساز شد و آتش نشانان با ایمن سازی مسیر خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند و این حادثه آسیب جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳و ۲۷ دقیقه در منطقه سیمتری شهرداری به علت اتصال برق هود آشپزخانه مهار شد.

او می گوید: آتش نشانان عملیات‌های مهار حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۳و ۴۹ دقیقه در آخرآسفالت و ساختمان مسکونی ساعت ۱۴و ۵۸ دقیقه در شهرک برق به علت نشت بنزین موتورسیکلت در مجاور بخاری و حریق کنتور برق مسکونی در کمپلو را با موفقیت انجام دادند.

قنبری گفت: مهار آتش سوزی کارگاه برنج کوبی ساعت ۲۱ و ۳۳ دقیقه در کوی سیاحی از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در حادثه نشت گاز از علمک در مناطق کیانشهر و پردیس ایمن سازی لازم را انجام دادند. همچنین در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کیان آباد و زیتون کارمندی خیابان عباسی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه گلستان سه شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.