تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت جاده های کرمانشاه مناسب نیست و باید زیرساخت‌های آن تقویت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمد رشیدی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکلات حوزه جاده‌ای استان کرمانشاه، زیاد است؛ برخی از محورهای کرمانشاه از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون اقداماتی برای ترمیم یا اصلاح آنان صورت نگرفته است.

 برخی از جاده های کرمانشاه به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم به قتلگاه تبدیل شده است که لازم است زیرساخت‌های جاده‌ای کرمانشاه تقویت شود.  وجود جاده ای ایمن حق مردم کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی است که در این خصوص از مجموعه وزارت راه و شهرسازی درخواست داریم که توجه بیشتری به این مقوله داشته باشند.

در این دیدار درخصوص تأمین اعتبار برای جایگزینی خودروهای فرسوده راهداری، ارتقاء راه کرمانشاه_هلشی_هلیلان از فرعی به محور اصلی درجه یک به طول ٧۵ کیلومتر، احداث تقاطع غیرهمسطح محور کرمانشاه_بیستون برای کاهش تصادفات به دلیل مجاورت کارخانه سیمان و تردد بالای این مسیر، تخصیص اعتبار برای ادامه پروژه احداث پل جایگزین پل باستانی کهنه، تخصیص قیر رایگان به راهداری شهرستان کرمانشاه برای ارتقاء زیرساخت‌های جاده‌ای و تکمیل مسیر باقی مانده از آزادراه کرمانشاه_حمیل ( محور روستایی خُور خُور_طایوران) بحث و گفت‌وگو شد که در پایان رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در این باب دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ ط.پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.